Mapa serwisu
-
Urząd Miasta
-
Jak załatwić sprawę
- Audytor Wewnętrzy
- Biuro Funduszy Zewnętrznych
- Biuro Kadr i Rekrutacji
- Biuro Kontroli
- Biuro Radców Prawnych
- Biuro Prezydenta
- Biuro Komunikacji i Promocji
- Biuro Kultury, Sportu i Dialogu Społecznego
-
Biuro Planowania Przestrzennego
- - Wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego
- - Uwaga do konsultowanego projektu aktu planowania przestrzennego
- - Wniosek o zmianę aktu planowania przestrzennego
- - Wniosek o sporządzenie aktu planowania przestrzennego
- - Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego wpis do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Pruszków
- Biuro Rady Miasta
- Biuro Zarządzania Kryzysowego
- Biuro Zamówień Publicznych
-
Urząd Stanu Cywilnego
- Rejestracja urodzeń
- Oświadczenie o uznaniu ojcostwa
- Dokonanie zmiany imienia dziecka
- Nadanie dziecku nazwiska męża matki
- Rejestracja zgonu
- Zawarcie związku małżeńskiego przed duchownym
- Zawarcie związku małżeńskiego przed Kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego
- Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą
- Powrót po rozwodzie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa
- Nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie
- Sprostowanie oczywistego błędu pisarskiego w akcie stanu cywilnego
- Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
- Ustalenie i odtworzenie aktu stanu cywilnego
- Wpisanie do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą
- Zmiana imienia lub nazwiska
-
Wydział Edukacji
- Wnioski o wpis, zmianę wpisu lub wykreślenie z rejestru żłobków, klubów dziecięcych i dziennych opiekunów
- Wykaz placówek oświatowych
- Wyprawka szkolna
- Stypendia i zasiłki szkolne
- Dofinansowanie kosztów kształcenia pracowników młodocianych
- Oświadczenie o spełnianiu obowiązku nauki
- Bezpłatne podręczniki
- Wykaz dziennych opiekunów prowadzony przez Prezydenta Miasta Pruszkowa
- Zgłoszenie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez Gminę Miasto Pruszków
- Alfabetyczny wykaz ulic z zaznaczeniem obwodów szkół podstawowych
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
- Odpłatność za przedszkola
- Podstawowa kwota dotacji i statystyczna liczba dzieci
- Dowóz uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
- Informacja oświatowa
- Stypendia naukowe dla studentów
- Wydział Finansów i Budżetu
-
Wydział Geodezji Miasta
- Wydział Geodezji Miasta
- - Rozgraniczenie nieruchomości
- - Ustalenie numeru porządkowego
- - Podział nieruchomości
- - Ustanowienie trwałego zarządu nieruchomości
- - Sprzedaż nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego
- - Oddanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste
- - Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
- - Dzierżawa nieruchomości Miasta Pruszków
- - Odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi gminne
- - Ogłoszenia różne
- Wydział Gospodarki Komunalnej
- Wydział Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
-
Wydział Ochrony Środowiska
- Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Pruszkowa
- Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów
- Zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych
- Zezwolenie na prowadzenie hodowli/utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną
- Opłata za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej
- Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- Dostępne programy dofinansowań do wymiany źródła ciepła
- Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko
- Wymagania jakie powinni spełnić przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
- Wykaz firm opróżniających zbiorniki bezodpływowe i transportujących nieczystości ciekłe na terenie miasta Pruszkowa
- Rejestr działalności regulowanej prowadzony przez Prezydenta Miasta Pruszkowa
- Regulamin udzielenia dofinansowania dla osób fizycznych na usuwanie i utylizację odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
- Informacja dla właścicieli budowli i budynków zawierających azbest
- Plan usuwania wyrobów zawierających azbest
- Ogólny schemat kontroli przedsiębiorców prowadzących działalność regulowaną
- Szczegółowy sposób i zakres świadczenia usług dotyczących odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów
- Wykaz danych o środowisku
- Kontrole zbiorników bezodpływowych (szamb) i przydomowych oczyszczalni ścieków
- Kontrole umów na odbiór odpadów komunalnych
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Realizacji Inwestycji
-
Wydział Obsługi Mieszkańców
- Wydawanie lub wymiana dowodu osobistego
- Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru dowodów osobistych
- Zameldowanie i wymeldowanie na pobyt stały lub czasowy
- Zaświadczenie o zameldowaniu z akt ewidencji ludności
- Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
- Dopisanie do rejestru wyborców
- Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej
- Wymeldowanie na wniosek strony lub z urzędu w drodze decyzji administracyjnej
- Zastrzeżenie albo cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL
- Kwalifikacja Wojskowa
- Zgromadzenia publiczne
- Zbiórki publiczne
- CEIDG
- Wpis do CEIDG, zmiana, zawieszenie, wznowienie, wykreślenie
- Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką 2/ Zmiana licencji
- Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
- Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
- Klauzula-Zastrzeżenie albo cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL
-
Wydział Urbanistyki i Ochrony Krajobrazu
- - Wypis ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
- - Wypis z Miejscowego Planu Zagospodarowanie Przestrzennego
- - Zaświadczenie o przeznaczeniu w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego lub braku Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
- - Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania (części) obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
- - Zaświadczenie o położeniu w obszarze rewitalizacji oraz w obszarze specjalnej strefy rewitalizacji
- - Decyzja o warunkach zabudowy
- - Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innego podmiotu
- - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Stanowisko ds. BHP
- Inspektor Ochrony Danych
- Pełnomocnik d/s Ochrony Informacji Niejawnych
- Godziny pracy
- Wykaz telefonów
-
Wybory, referenda i spisy powszechne
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2025
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
-
Wybory Archiwum
- Wybory do Sejmu i Senatu 2023
- Wybory Samorządowe 2024
- Referendum ogólnokrajowe
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
- Powszechny Spis Rolny - 2020r.
- Wybory 2020
- Wybory do Sejmu i Senatu 2019
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Referendum gminne 4 czerwca 2017r.
- Wybory Prezydenta RP 2015
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania
- Wybory do Sejmu RP 2015
- Referendum ogólnopolskie 2015
- Dostępny urząd
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Kierownictwo Urzędu
- Struktura organizacyjna
- Regulamin organizacyjny
- Ogłoszenia o naborze
- Budżet i Finanse Miasta
- Zamówienia publiczne
- Petycje
- Ogłoszenia
- Programy realizowane przez Urząd Miasta
- Małe granty
- Konkursy ofert
- Stypendia
- Kontrole
- Rejestry i ewidencje
- Konsultacje
- Oświadczenia majątkowe
- Konta bankowe
- Dane kontaktowe
- Ochrona Danych Osobowych
- Cyberbezpieczeństwo
-
Jak załatwić sprawę
- Prezydent Miasta
-
Rada Miasta
- Dyżury Radnych
- Kontakt z Radnymi
- Kluby Radnych
- Harmonogram Sesji Rady Miasta i posiedzeń Komisji Rady Miasta
- Sesje Rady Miasta
- Uchwały Rady Miasta
- Komisje Rady Miasta
- Interpelacje
-
Oświadczenia majątkowe radnych
- Oświadczenia majątkowe Radnych za rok 2024
- Oświadczenia majątkowe Radnych na początek kadencji
- Oświadczenia majątkowe Radnych na koniec kadencji
- Oświadczenia majątkowe Radnych za rok 2023
- Oświadczenia majątkowe Radnych za rok 2022
- Oświadczenia majątkowe Radnych za rok 2021
- Oświadczenia majątkowe Radnych za rok 2020
- Wybory ławników
- Sygnaliści
-
Miasto Pruszków
- O mieście Pruszkowie
- Herb, barwy Pruszkowa
- Statut Miasta Pruszkowa
- Pruszkowska Karta Mieszkańca
- Pruszkowska Karta Dużej Rodziny
- Ogólnopolska Karta Dużej Rodziny
- Miejska Rada Seniorów w Pruszkowie
- Młodzieżowa Rada Miasta Pruszkowa
-
Planowanie Przestrzenne
- Plan Ogólny Gminy
- Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
- Rejestr Urbanistyczny - sporządzane mpzp
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Pruszków
- Ogłoszenia / Obwieszczenia
- Gminna ewidencja zabytków
- Gminny Program Opieki nad Zabytkami
- System Informacji Przestrzennej
- Urbanistyka i Ochrona Krajobrazu
- Program Ochrony Środowiska dla Miasta Pruszkowa
- Rewitalizacja
- Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta Pruszkowa
- Wykaz ulic gminnych publicznych
- Ewidencja kąpielisk
- Statystyka mieszkańców wg wieku i płci
- Nieodpłatna Pomoc Prawna
- Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- Jednostki organizacyjne