W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Wydział Teleinformatyki

 


Kierownik Referatu ds. informatycznych
Maksymilian Krasuski
tel. 22 735 88 82



W skład Wydziału Teleinformatyki wchodzą:

1) Referat ds. informatycznych.

2) Archiwum.

Do zadań Wydziału Teleinformatyki należy w szczególności:

1. Opracowywanie i wdrażanie kompleksowego programu informatyzacji Urzędu Miasta;

2. Dbanie o zgodność rozwiązań informatycznych, planowanych do zastosowania w Urzędzie, z modelem przyjętym w administracji publicznej;

3. Określenie i nadzór nad przestrzeganiem w Urzędzie standardów oraz parametrów sprzętu i oprogramowania, opiniowanie zakupów i inwestycji w tym zakresie;

4. Zarządzanie, administrowanie oraz obsługa techniczna systemów informatycznych użytkowanych w Urzędzie;

5. Instalowanie, konfiguracja i konserwacja urządzeń komputerowych oraz wszelkiego oprogramowania w Urzędzie;

6. Załatwianie spraw serwisowych i gwarancyjnych;

7. Wsparcie techniczne usług związanych z uwierzytelnianiem – instalacja i aktualizacja oprogramowania do podpisów elektronicznych;

8. Instalacja telefonów w pomieszczeniach Urzędu Miasta oraz administrowanie centralą telefoniczną;

9. Koordynacja i nadzór nad przygotowaniem założeń do programów, projektowanie, produkcja, zakup i wdrażanie systemów aplikacyjnych;

10. Nadzór nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwego zabezpieczenia danych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.);

11. Udzielanie pracownikom wszelkiej pomocy związanej z pracą ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym;

12. Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego;

13. Pełnienie funkcji „administratora systemu” w myśl przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych;

14. Obsługa i realizacja wniosków o nadanie uprawnień dostępu do systemów informatycznych oraz prowadzenie ewidencji osób uprawnionych;

15. Wykonywanie zadań przypisanych podmiotowi publicznemu na mocy przepisów o cyberbezpieczeństwie;

16. Zapewnienie informatycznej obsługi wyborów i referendów;

17. Przygotowywanie i przekazywanie do Wydziału Organizacyjnego projektów odpowiedzi na wnioski w trybie informacji publicznej;

18. Prowadzenie rejestru umów realizowanych przez Wydział;

19. Zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej, wymaganych przepisami informacji z zakresu merytorycznego Wydziału;

20. Współpraca w wykonywaniu zadań z innymi Wydziałami i Biurami Urzędu;

21. Prowadzenie Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Pruszkowa zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt;

22. Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania akt do złożenia w Archiwum Zakładowym Urzędu w oparciu o spisy zdawczo-odbiorcze wykonane przez komórki organizacyjne;

23. Nadzór nad właściwym przekazywaniem akt do Archiwum Zakładowego 
przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu;

24. Udostępnianie akt i innej dokumentacji przechowywanej w archiwum do celów służbowych i naukowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;

25. Wydawanie zainteresowanym stosownych zaświadczeń na podstawie akt znajdujących się w Archiwum Urzędu i ich ewidencjonowanie.

Powiadom znajomego