W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Informacja

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

mieści się w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszkowie, ul. Helenowska 3A, (I piętro, pok. 20)

Bezpośredni kontakt tel: (22) 770 60 24

Posiedzenia Komisji odbywają się w każdy wtorek w godzinach 15.00 do 17.00

Skład Komisji:

Przewodniczący:

Golędzinowski Robert

Członkowie:

Psula Krzysztof
Dziełak Sebastian
Krajewska Małgorzata
Łata Monika
Panek Janusz
Polkowska Agata
Wasilewska Małgorzata

Członkowie Komisji podzieleni są na trzy n/w zespoły tematyczne:
a) zespół podejmujący czynności zmierzające do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby
uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa
odwykowego,
b) zespól motywująco - interwencyjny dla osób nadużywających alkohol i członków ich
rodzin, oraz osób zainteresowanych problematyką alkoholową
c) zespół opiniujący zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
Zespoły tematyczne są zmienne osobowo, a ich skład jest ustalany na bieżąco podczas posiedzenia Komisji w zależności od potrzeb wynikających podczas posiedzenia Komisji przy jednoczesnym wsparciu pozostałych Członków uczestniczących w posiedzeniu.

Informujemy, iż z dniem 11.08.2020r. wznawiamy posiedzenia Komisji, ale w związku z pandemią COVID-19, oraz z zaleceniami sanitarno-epidemiologicznym, wezwanie na posiedzenie Komisji będzie miało oprócz wyznaczonej daty, również wyznaczoną godzinę spotkania. Należy podkreślić, iż w wyznaczonym dniu i godzinie należy udać się do wejścia bocznego MOPS od strony poczty i oczekiwać na przyjście Członka Komisji, który w sposób bezpieczny przeprowadzi do pomieszczenia w którym pracuje Komisja, a następnie po spotkaniu odprowadzi do wyjścia z budynku.
Należy pamiętać, aby mieć założoną maseczkę i rękawiczki. W przypadku ich braku – Komisja udostępni je we własnym zakresie.
Powyższa procedura przy wznowieniu posiedzeń z Klientem o wyznaczonej godzinie jest niezbędna do bezpiecznego, wzajemnego kontaktu.

Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2020-03-02 14:10:10 | Data modyfikacji: 2020-10-22 10:22:35.


Powiadom znajomego

Powiadom znajomego