W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasto Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Kontrole umów na odbiór odpadów komunalnych

Wypełniając obowiązek określony w art. 6 ust. 5a ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prezydent Miasta Pruszkowa od 2023 roku rozpoczął kontrolę posiadanych umów na odbiór odpadów komunalnych zebranych na nieruchomości, z których właściciele nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy i zgodności postanowień umowy z wymaganiami określonymi w regulaminie oraz rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów.

Prezydent Miasta jest obowiązany prowadzić kontrolę, o której mowa w art. 5a, co najmniej raz na dwa lata zgodnie z planem kontroli, określającym co najmniej wykaz podmiotów podlegających kontroli w okresie kontrolowanym. Ewidencja zawartych umów na odbiór odpadów komunalnych prowadzona jest na podstawie danych przekazywanych przez podmioty wpisane do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości na terenach miasta Pruszkowa w corocznych sprawozdaniach.

Załączniki

Powiadom znajomego