Zaświadczenie o zameldowaniu z akt ewidencji ludności
KARTA INFORMACYJNA WOM URZĄD MIASTA PRUSZKOWA
|
|
Sprawa |
Zaświadczenie o zameldowaniu z rejestru mieszkańców
|
Podstawa prawna |
- art. 32 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( tj. Dz.U. z 2024 poz.736) - Ustawa z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz.U z 2023r poz. 2111 ze zm.) - ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2024 poz. 572). |
Wymagane dokumenty |
Pisemny wniosek, dowód osobisty |
Opłaty |
17.00 zł. w Kasie Urzędu Miasta Pruszkowa, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, (parter), pok. nr 20 lub na konto Urzędu Miasta Pruszkowa. |
Czas realizacji usługi |
Niezwłocznie |
Jednostka odpowiedzialna |
Wydział Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta w Pruszkowie, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, okienko nr 8 |
Tryb odwoławczy |
Nadzór nad działalnością gminy w zakresie obowiązków określonych w ustawie o ewidencji ludności i dowodach osobistych sprawuje wojewoda. |
Uwagi |
Zaświadczenie o zameldowaniu osoba zainteresowana załatwia osobiście. W przypadku załatwiania przez inną osobę, zainteresowany winien upoważnić ją do odbioru tego zaświadczenia, legitymujący się pełnomocnictwem w formie zgodnej z art. 33 §2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 2024 poz. 572) po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu dowodu osobistego. |