W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Biuro Rady Miasta

Kierownik Biura - Agnieszka Pawlik

tel.: (22) 735 87 50
pokój 48
adres e-mail: a.pawlik@miasto.pruszkow.pl

Kontakt: 
rada@miasto.pruszkow.pl
22 735 87 50
22 735 87 22
22 735 88 33


Do zadań Biura Rady Miasta należy w szczególności:
1.Prowadzenie spraw związanych z organizacyjno-techniczną obsługą sesji Rady Miasta oraz posiedzeń komisji Rady Miasta;
2.Obsługa programu e-sesja na sesjach i komisjach Rady;
3.Prowadzenie obsługi biurowej i sekretarskiej Rady Miasta i komisji Rady Miasta, w tym: przygotowanie zawiadomień o posiedzeniach, sporządzanie protokołów z sesji i posiedzeń komisji;
4.Opracowywanie wniosków Komisji oraz przekazywanie Prezydentowi Miasta
do realizacji;
5.Obsługa techniczna komisji doraźnych powoływanych przez Radę do realizacji określonych zadań;
6.Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji wpływających do Rady Miasta i przekazywanie ich do rozpatrzenia przez Komisję ds. Skarg, Wniosków i Petycji;
7.Prowadzenie rejestru interpelacji radnych oraz zamieszczanie
ich wraz z odpowiedziami w Biuletynie Informacji Publicznej;
8.Prowadzenie rejestru projektów uchwał i uchwał Rady Miasta;
9.Przygotowywanie podjętych uchwał z każdej sesji Rady do przekazania Wojewodzie Mazowieckiemu;
10.Udział w pracach związanych z wyborami samorządowymi oraz obsługa techniczna Miejskiej Komisji Wyborczej;
11.Organizacja dyżurów radnych związanych z przyjmowaniem mieszkańców i przekazywanie do Prezydenta Miasta spraw wniesionych przez te osoby;
12.Przygotowywanie materiałów do wyboru ławników oraz obsługa Zespołu ds. ławników;
13.Opracowywanie corocznego sprawozdania o sposobie załatwienia skarg, wniosków i petycji wpływających do Rady Miasta i przekazywanie do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego;
14.Sporządzanie corocznych sprawozdań statystycznych dot. Rady Miasta i przekazywanie do GUS;
15.Przygotowywanie zleceń i umów związanych z działaniem Rady Miasta;
16.Obsługa elektronicznego programu księgowego – wprowadzanie umów i faktur;
17.Bieżąca współpraca z Wydziałami Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi miasta w zakresie przygotowywania materiałów na sesje i komisje Rady;
18.Archiwizacja dokumentów i przekazywanie do archiwum zakładowego;
19.Prowadzenie rejestru umów realizowanych przez Biuro;
20.Przekazywanie niezbędnych informacji dotyczących Biuletynu Informacji Publicznej do Biura Promocji i Marketingu;
21.Współpraca w wykonywaniu zadań z innymi Wydziałami i Biurami Urzędu.

 

Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2015-09-11 14:27:03 | Data modyfikacji: 2020-11-24 15:44:53.


Powiadom znajomego