W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

Biuro Prawne

Biuro Prawne - BRP

Do zadań Biura Prawnego w szczególności należy:
1. obsługa prawna Urzędu i Rady.
2. opiniowanie pod względem prawnym projektów uchwał Rady oraz zarządzeń Prezydenta.
3. opiniowanie projektów umów i porozumień przygotowywanych przez komórki organizacyjne Urzędu.
4. wydawanie opinii prawnych w sprawach dot. funkcjonowania Miasta oraz prowadzenia rejestru wydanych opinii.
5. prowadzenie spraw sądowych.
6. bieżące informowanie Prezydenta o zmianach w obowiązujących przepisach prawa.
7. opiniowanie Regulaminu Organizacyjnego.
8. przekazywanie niezbędnych informacji dotyczących Biuletynu Informacji Publicznej do Biura Promocji i Marketingu.
9. współpraca w wykonywaniu zadań z innymi Wydziałami i Biurami Urzędu.



Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane