W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasto Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Opłata za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej

Szanowni Przedsiębiorcy oraz właściciele/zarządcy nieruchomości o powierzchni powyżej 3500 m2.

 

Uprzejmie informuję, że z dniem 1 stycznia 2018 r. weszła w życie ustawa z dnia 20 lipca 2017r. – Prawo wodne (Dz. U. 2017 poz. 1566, z późn. zm.), która wprowadziła obowiązek uiszczania przez właścicieli oraz zarządców nieruchomości opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej oraz jej nowelizacja nakładająca na poszczególne podmioty obowiązek kwartalnego składania oświadczeń w zakresie ponoszenia opłat za usługi wodne.

Poniżej załączono niezbędne informacje dotyczące zweryfikowania konieczności wnoszenia opłat wraz z potrzebnymi drukami.

Załączniki

Powiadom znajomego