Karta informacyjna WPP-6
URZĄD MIASTA PRUSZKOWA 05-800 Pruszków, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16 centrala (22) 73-58-888, fax: (22) 75-86-650 |
Sprawa
|
- Zaświadczenie o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (w przypadku planu)
(wniosek 1 poniżej)
- Zaświadczenie o zgodności zamierzonej zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
(wniosek 2 poniżej)
|
Podstawa prawna
|
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
|
Wymagane dokumenty
|
- Wniosek z precyzyjnym określeniem lokalizacji nieruchomości
- Dowód wpłaty opłaty skarbowej
- Ew. dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, upoważnienia lub prokury
- Ew. dowód wpłaty opłaty za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, upoważnienia lub prokury
|
|
|
Miejsce złożenia wniosku
|
- w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa - pokój nr 1
- pocztą: Urząd Miasta Pruszkowa, ul.Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków
- przez platformę ePUAP poprzez pismo ogólne
- ww. dokumenty należy dołączyć jako załączniki do pisma ogólnego
- pismo musi być podpisane elektronicznie
- Gmina Miasto Pruszków widnieje w systemie ePUAP pod nazwą "Miasto Pruszków"
- zaświadczenie zostanie wystawione w formie dokumentu elektronicznego - wydruk takiego dokumentu nie stanowi dokumentu urzędowego
- możliwy jest odbiór/wysyłka dokumentu w formie tradycyjnej - należy zaznaczyć opcję "Rezygnuję z doręczenia pism na skrzynkę ePUAP"
|
Opłaty
|
- 17 zł - za zaświadczenie
- 17 zł - za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, upoważnienia lub prokury
|
Czas realizacji usługi
|
7 dni od daty złożenia wniosku
|
Jednostka odpowiedzialna
|
Wydział Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Pruszkowa ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, pokój 68. tel. (22) 73-58-748
|
Tryb odwoławczy
|
Nie ma trybu odwoławczego
|
Uwagi
|
W przypadku braku planu zagospodarowania dla terenu, na którym znajduje się działka, dokument pkt. 2 wymagany jest przy zakupie lub sprzedaży nieruchomości.
|
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – klauzula informacyjna |
Realizując obowiązek informacyjny, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych jest Prezydent Miasta Pruszkowa. Kontakt: 05-800 Pruszków, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16 tel. (22) 735-88-88 fax (22) 758-66-50 e-mail: prezydent@miasto.pruszkow.pl
- W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych e-mail: iod@miasto.pruszkow.pl, telefonicznie 22 735 88 87 lub pisemnie pod adresem Urząd Miasta Pruszków, 05-800 Pruszków, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16
- Dane osobowe będziemy przetwarzać w oparciu o przepisy prawa krajowego w celu wypełnienia obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w związku z art. 217 ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000) w celu wydania zaświadczenia.
- W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt. 3, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane:
- organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- osobom wnioskującym o dostęp do informacji publicznej w trybie ustawy o dostępnie do informacji publicznej, w przypadku w którym nie zachodzi podstawa do ograniczenia dostępu zgodnie z art. 5 Ustawy o dostępnie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 902), z zachowaniem zasad wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych (anonimizacja danych osobowych).
- stronom postępowania administracyjnego.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, chyba że wynika to z odrębnych przepisów prawa, nie będą profilowane i nie będą służyły zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z wymogami przepisów archiwalnych, przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt (Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dn 14 lipca 1983r. ze zm.), tj. 10 lat od daty zakończenia postępowania administracyjnego, licząc od stycznia roku następnego.
- Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:
- Dostępu do swoich danych osobowych - art.15 Rozporządzenia.
- Sprostowania danych osobowych – art. 16 Rozporządzenia.
- Żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
- Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pan/ Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Ze względu na fakt, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych- art. 17 ust.3 lit. b, d lub e; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
|