Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasto Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

Skrytka Urzędu Miasta Pruszkowa na ePUAP-ie: /umpruszkow/SkrytkaESP

Adres do e-Doręczeń: AE:PL-29508-36204-ICIDE-22

 

 

wypis ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

Karta informacyjna WUK-1

URZĄD MIASTA PRUSZKOWA
Wydział Urbanistyki i Ochrony Krajobrazu
ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16,
05-800 Pruszków

Sprawa

Wypis ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Wymagane dokumenty

  • Wniosek z precyzyjnym określeniem lokalizacji nieruchomości.
  • Dowód wpłaty opłaty skarbowej
  • Ew. dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, upoważnienia lub prokury
  • Ew. dowód wpłaty opłaty za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, upoważnienia lub prokury

WNIOSEK

Sposób złożenia
wniosku

  • w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa
  • pocztą: Urząd Miasta Pruszkowa, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków
  • przez platformę ePUAP na skrytkę Urzędu Miasta Pruszkowa: /umpruszkow/SkrytkaESP
    • poprzez pismo ogólne
    • ww. dokumenty należy dołączyć jako załączniki do pisma ogólnego
    • pismo musi być podpisane elektronicznie
    • Gmina Miasto Pruszków widnieje w systemie ePUAP pod nazwą "Miasto Pruszków"
    • wypis zostanie wystawiony w formie dokumentu elektronicznego - wydruk takiego dokumentu nie stanowi dokumentu urzędowego
    • możliwy jest odbiór/wysyłka dokumentu w formie tradycyjnej - należy zaznaczyć opcję "Rezygnuję z doręczenia pism na skrzynkę ePUAP"
  • poprzez platformę e-Doręczeń na adres Urzędu Miasta Pruszkowa: AE:PL-29508-36204-ICIDE-22

Opłaty

Opłata skarbowa pobierana jest na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. Przy składaniu wniosku należy uiścić opłatę skarbową w wysokości:

Opłata za:

  • wypis: do 5 stron - 30 zł, powyżej 5 stron - 50 zł
  • wyrys: za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 – 20 zł, ale nie więcej niż 200 zł.

Przy wydaniu wypisu i wyrysu może zaistnieć konieczność dokonania dopłaty, w zależności od objętości wypisu i wyrysu. Potwierdzenie wpłaty należy dołączyć do wniosku (oprócz przypadków zwolnienia z opłaty skarbowej).

Zwolnienie z opłaty skarbowej za złożenie pełnomocnictwa przysługuje w przypadku: małżonka, wstępnego (rodzice, dziadkowie), zstępnego (dzieci, wnuki), rodzeństwa, osoby ujawnionej jako pełnomocnik/prokurent w CEIDG/KRS, jeżeli mocodawcą jest podmiot określony w art. 7 pkt 1-5 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (ze zmianami), osoby upoważnionej tylko do odbioru dokumentu.

  • 17 zł - za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, upoważnienia lub prokury
  • Maksymalny koszt wypisu i wyrysu – 250 zł.
Opłatę należy wnieść na rachunek bankowy:
Bank PeKao S.A. 49 1240 6973 1111 0010 8630 1623 

lub w Kasie Urzędu:

Poniedziałek: 8.00 – 17.30 
Wtorek: 8.00 – 15.30 
Środa: 8.00 – 15.30 
Czwartek: 8.00 – 15.30
Piątek: 8.00 – 13.30

Czas realizacji usługi

14 dni od daty złożenia wniosku

Powiadom znajomego