W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasto Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Karta nr 82/2024

Szczegóły
1. Numer karty / rok 82/2024
2. Rodzaj dokumentu wniosek o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
5. Zakres przedmiotowy dokumentu
- opis dokumentu
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa istniejącego placu magazynowego, polegająca na budowie dwóch budynków magazynowych wraz z infrastrukturą techniczną, zlokalizowanych na terenie Zakładu Pruszków, ul. Domaniewska 23 w Pruszkowie” zlokalizowanego na terenie dz. ew. nr 103/1, obręb 01.
6. Obszar, którego dokument dotyczy Obszar
7. Znak sprawy WOS.6220.3.2024
8. Dokument wytworzył nie dotyczy
9. Data dokumentu
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) Urząd Miejski w Pruszkowie, Wydział Ochrony Środowiska
pok. 20A, tel. (22) 735 87 89
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik
do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz tak
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych
o dokumencie
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Powiadom znajomego