W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Karta nr 91/2023

Szczegóły
1. Numer karty / rok 91/2023
2. Rodzaj dokumentu decyzja
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu decyzja 52/2023
5. Zakres przedmiotowy dokumentu
- opis dokumentu
decyzja zezwalająca na usunięcie 2 szt. sosny zwyczajnej, 1 szt. topoli osiki i 1 szt. brzozy brodawkowatej z terenu działki ewid. nr 379 ob. Sękocin Stary na terenie Gminy Raszyn
6. Obszar, którego dokument dotyczy 1421062
7. Znak sprawy WOS.6131.1.91.2023
8. Dokument wytworzył nie dotyczy
9. Data dokumentu
10. Dokument zatwierdził Prezydent Miasta Pruszkowa
11. Data zatwierdzenia dokumentu
12. Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) Urząd Miasta Pruszkowa, ul. J.I. Kraszewskiego 14/16, Wydział Ochrony Środowiska
pok. 17, tel. (22) 735 87 90, (22) 725 88 10
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik
do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz tak
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 53/2023
100/23

22/2023
16. Data zamieszczenia w wykazie danych
o dokumencie
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Powiadom znajomego