W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

Szczegóły
1. Numer karty / rok 49/2019
2. Rodzaj dokumentu wnioski
3. Temat dokumentu ochrona powierzchni ziemi
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
5. Zakres przedmiotowy dokumentu
- opis dokumentu
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie wytwórni betonu towarowego w Pruszkowie przy ul. Traktowej 5, na części nieruchomości wydzielonej z dz. ew. nr 93/4 obręb 14”.
6. Obszar, którego dokument dotyczy 1421021
7. Znak sprawy OSO.6220.10.2019
8. Dokument wytworzył nie dotyczy
9. Data dokumentu
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu
12. Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) Urząd Miejski w Pruszkowie, Wydział Ochrony Środowiska
pok. 20A, tel. (22) 735 88 20
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik
do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 96/2019
106/2019

16. Data zamieszczenia w wykazie danych
o dokumencie
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Powiadom znajomego