W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

Załatwianie spraw

Wersja strony w formacie XML

Dział Jak załatwić sprawę?  zawiera informacje na temat sposobu załatwiania najpopularniejszych spraw w Urzędzie Miasta oraz zestaw formularzy, wniosków, oświadczeń, zezwoleń, opłat, decyzji oraz zaświadczeń do pobrania.
Wybierz komórkę organizacyjną aby zapoznać się z dostępnymi usługami  dla danego wydziału:

Wydział Edukacji

Wydział Finansów i Budżetu

Wydział Geodezji, Mienia i Estetyki Miasta 

Wydział Inicjatyw Społecznych

Wydział Ochrony Środowiska 

Wydział Organizacyjny

Wydział Planowania Przestrzennego

Wydział Realizacji Inwestycji 

Wydział Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców

Wydział Strategii i Rozwoju

Biuro Promocji i Marketingu 

Urząd Stanu Cywilnego 


Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane