W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

WSR.271.15.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług, zakup sprzętu serwerowego i komputerowego oraz szkolenia w ramach projektu pn.: „Informatyzacja Urzędu Miasta w Pruszkowie” w tym: Część 1: Zakup licencji, wdrożenie i uruchomienie e-usług, zakup sprzętu oraz przeprowadzenie odpowiednich szkoleń. Część 2: Dostawa sprzętu i oprogramowania sprzętowego.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy WSR.271.15.2022
Zamawiający Urząd Miasta Pruszkowa
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Dostawy
Termin składania ofert

Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6f1bbba-251e-11ed-b8b2-9a321cc30829
Numer ogłoszenia: 2022/S 164-463890
Link do złożenia oferty: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/dcc78e53-41a2-41aa-a22d-fe38fa118687

Zmiana terminu składania ofert: 20.10.2022 godz. 9:00

oraz aktualizacja formularza ofertowego.

Zmiana terminu składania ofert: 27.10.2022 godz. 9:00

Zmiana terminu składania ofert: 15.11.2022 godz. 9:00

Zmiana terminu składania ofert: 29.11.2022 godz. 9:00

Uwaga: wykonawcy składają oferty na zaktualizowanych formularzach oferty (pismo nr WSR.271.4.15.2022(177) ).

Zmiana terminu składania ofert: 19.12.2022 godz. 9:00

Uwaga 2: wykonawcy składają oferty dla części 1 na zaktualizowanym formularzu oferty (pismo nr WSR.271.4.15.2022(188) ).

 

Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć:

- Część I – 3 354 289,10 zł brutto

- Część II – 342 712,01 zł brutto

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego