W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Podinspektor/Inspektor ds. wymiaru i ewidencji podatku od nieruchomości w Wydziale Finansów i Budżetu

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Elżbieta Smolińska, Błonie
Uzasadnienie wyboru Pani Elżbieta Smolińska spełnia wymagania określone w treści ogłoszenia o naborze. Kandydatka wykazała się wiedzą z zakresu znajomości zagadnień wymaganych przez Pracodawcę. Posiada odpowiednie wykształcenie, predyspozycje potrzebne do prawidłowego wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku.

Szczegóły
Stanowisko Podinspektor/Inspektor ds. wymiaru i ewidencji podatku od nieruchomości w Wydziale Finansów i Budżetu
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urzędu Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

Podinspektor/Inspektor
ds. wymiaru i ewidencji podatku od nieruchomości 
w Wydziale Finansów i Budżetu
pełny etat
termin składania ofert do 21 czerwca 2021 r. do godz. 18.00

Wymagania  niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- minimum 3 lata stażu pracy, 
- znajomość przepisów w zakresie finansów publicznych, rachunkowości, działalności samorządu  gminnego, podatków i opłat lokalnych, ordynacji podatkowej.

Wymagania dodatkowe:  
-preferowane wykształcenie ekonomiczne,
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
 
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-prowadzenie akt nieruchomości osób fizycznych, niezbędnych do dokonania prawidłowego wymiaru podatku od nieruchomości,
- terminowe i prawidłowe naliczanie podatku od nieruchomości należnego od osób fizycznych wg dokonanego podziału miasta,
- opracowywanie decyzji w sprawie zaległości podatkowych i ulg podatkowych  w ramach objętych zakresem czynności,
- terminowe załatwianie podań, odwołań i pism,
- prowadzenie ewidencji oraz rejestru wymiarowego przypisów i odpisów podatku od nieruchomości,
- przeprowadzanie kontroli w zakresie podatku od nieruchomości,
- przygotowywanie informacji do sprawozdań o udzieleniu pomocy publicznej.
 
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu, praca siedząca. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, z dokumentami, bezpośrednim i telefonicznym kontaktem z interesantami. 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%. 

Wymagane dokumenty i oświadczenia: 
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe –podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,
z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor/Inspektor ds. wymiaru i ewidencji podatku od nieruchomości w Wydziale Finansów i Budżetu w terminie do dnia 21 czerwca  2021 r. do godz. 18.00

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

 

Załączniki

Powiadom znajomego