Inspektor (stanowisko ds.finansowych) w Wydziale Edukacji
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Magdalena Łęcka, Pruszków |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Pani Magdalena Łęcka spełnia wymagania określone w treści ogłoszenia o naborze. Posiada odpowiednie wykształcenie oraz predyspozycje potrzebne do prawidłowego wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku. |
Stanowisko | Inspektor (stanowisko ds.finansowych) w Wydziale Edukacji |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Pruszkowa |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Pruszkowa |
Status | rozstrzygnięte |
Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16 05-800 Pruszków
Inspektor w Wydziale Edukacji (stanowisko ds. finansowych)
pełny etat
termin składania ofert do 23 sierpnia 2021 r. do godz. 18.00
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ,
- co najmniej 3 lata stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w administracji publicznej związanej z obszarem edukacji, prowadzeniem kadr,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość pakietu Microsoft Office – Word, Excel,
- znajomość przepisów: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa prawo oświatowe,ustawa o systemie oświaty, ustawa o finansowaniu zadań oświatowych, Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- opracowywanie zbiorczych projektów budżetu oświaty,
- naliczenie dotacji dla niepublicznych palcówek oświatowych,
- współpraca z Wydziałem Finansów i Budżetu oraz Centrum Usług Wspólnych,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją budżetu Wydziału Edukacji,
- przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w budżecie Wydziału Edukacji,
- składanie do MEN wniosków dotyczących rezerwy subwencji oświatowych,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją programów rządowych i unijnych,
- księgowanie w systemie poleceń przelewów, list wypłat, rachunków,
not obciążeniowych,
- opisywanie rachunków, dekretacja i wprowadzenie ich do systemu elektronicznego,
- sporządzanie umów i wprowadzanie ich do systemu (np. umowy ekspertów),
- prowadzenie spraw związanych z przychodząca i wychodzącą korespondencją wydziału:
- prowadzenie ewidencji korespondencji, w tym EZD
- przedkładanie korespondencji do dekretacji,
- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwał, zarządzeń), wynikających z obszaru działań,
- śledzenie na bieżąco przepisów oświatowych i przekazywanie niezbędnych informacji Naczelnikowi Wydziału Edukacji, współpracownikom oraz placówkom podległym Wydziałowi Edukacji,
- wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z działalnością Wydziału.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku urzędu i poza nim. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze,z dokumentami, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie . Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz bezpośredni kontakt z interesantami i placówkami oświatowymi.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe–podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,
z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor w Wydziale Edukacji (stanowisko ds. finansowych) w terminie do dnia 23 sierpnia 2021 r. do godz. 18.00
O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.
Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.