W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Inspektor (stanowisko ds.finansowych) w Wydziale Edukacji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Magdalena Łęcka, Pruszków
Uzasadnienie wyboru Pani Magdalena Łęcka spełnia wymagania określone w treści ogłoszenia o naborze. Posiada odpowiednie wykształcenie oraz predyspozycje potrzebne do prawidłowego wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Inspektor (stanowisko ds.finansowych) w Wydziale Edukacji
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

Inspektor w Wydziale Edukacji (stanowisko ds. finansowych)
pełny etat

termin składania ofert do 23 sierpnia 2021 r. do godz. 18.00

Wymagania  niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ,
- co najmniej 3 lata stażu pracy.

Wymagania dodatkowe:      
- doświadczenie w administracji publicznej związanej z obszarem edukacji, prowadzeniem kadr,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość pakietu Microsoft Office – Word, Excel,
- znajomość przepisów: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa prawo oświatowe,ustawa o systemie oświaty, ustawa o finansowaniu zadań oświatowych, Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy  oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.


Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- opracowywanie zbiorczych projektów budżetu oświaty,
- naliczenie dotacji dla niepublicznych palcówek oświatowych,
- współpraca z Wydziałem Finansów i Budżetu oraz Centrum Usług Wspólnych,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją budżetu Wydziału Edukacji,
- przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w budżecie Wydziału Edukacji,
- składanie do MEN wniosków dotyczących rezerwy subwencji oświatowych,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją programów rządowych i unijnych,
- księgowanie w systemie poleceń przelewów, list wypłat, rachunków,
not obciążeniowych,
- opisywanie rachunków, dekretacja i wprowadzenie ich do systemu elektronicznego,
- sporządzanie umów i wprowadzanie ich do systemu (np. umowy ekspertów),
- prowadzenie spraw związanych z przychodząca i wychodzącą korespondencją wydziału:
  - prowadzenie ewidencji korespondencji, w tym EZD
  - przedkładanie korespondencji do dekretacji,
- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwał, zarządzeń), wynikających z obszaru działań,
- śledzenie na bieżąco przepisów oświatowych i przekazywanie niezbędnych informacji  Naczelnikowi Wydziału Edukacji, współpracownikom oraz placówkom  podległym   Wydziałowi Edukacji,
- wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z działalnością Wydziału.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku urzędu i poza nim. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze,z dokumentami, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie . Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz bezpośredni  kontakt z interesantami i placówkami oświatowymi.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe–podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor w Wydziale Edukacji (stanowisko ds. finansowych) w terminie do dnia 23 sierpnia 2021 r. do godz. 18.00

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

Załączniki

Powiadom znajomego