Inspektor w Referacie ds.lokalowych Wydział Geodezji, Mienia i Estetyki Miasta
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Agnieszka Kraszewska- Cąkała, Warszawa |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Pani Agnieszka Kraszewska – Cąkała spełnia wymagania określone w treści ogłoszenia o naborze. Kandydatka posiada wiedzę z zakresu wymaganych zagadnień, odpowiednie wykształcenie, doświadczenie oraz predyspozycje potrzebne do prawidłowego wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku. |
Stanowisko | Inspektor w Referacie ds.lokalowych Wydział Geodezji, Mienia i Estetyki Miasta |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Pruszkowa |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Pruszkowa |
Status | rozstrzygnięte |
Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16 05-800 Pruszków
Inspektor w Referacie ds. lokalowych
Wydział Geodezji, Mienia i Estetyki Miasta
pełny etat
termin składania ofert do 23 sierpnia 2021 r. do godz. 18.00
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ,
- co najmniej 3 lata stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:
- staż pracy w administracji publicznej,
- wykształcenie z zakresu zarządu nieruchomościami,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość Programu gospodarowania lokalowym zasobem Miasta Pruszkowa na lata 2021 – 2030
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o ochronie praw lokatorów, mieszkalnym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z:
- bieżącym prowadzeniem rejestru osób oczekujących na uzyskanie mieszkania,
- zamianą lokali,
- udzielaniem informacji w sprawie składanych wniosków i zawieranych umów na przydział lokalu mieszkalnego,
- przygotowanie projektów stanowisk Społecznej Komisji Mieszkaniowych oraz decyzji Prezydenta Miasta,
- prowadzenie spraw związanych z przekwaterowaniem osób pozbawionych mieszkań w wyniku klęski żywiołowej,
- uczestnictwo w wizjach lokalnych oraz w pracach komisji sprawdzających stan lokali komunalnych i innych pozostających z zarządzie Miasta,
- prowadzenie spraw dotyczących aktualizacji stawek za najem miejskich lokali użytkowych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku urzędu i pobliskim otoczeniu. Stanowisko pracy związane
z przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz o ile zajdzie konieczność, do lokali komunalnych i innych pozostających w zarządzie Miasta. Praca przy komputerze,z dokumentami, bezpośredni i telefoniczny kontakt z interesantami .
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe–podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,
z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor w Referacie ds. lokalowych, Wydział Geodezji, Mienia i Estetyki Miasta w terminie do dnia 23 sierpnia 2021 r. do godz. 18.00
O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.
Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.