W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Inspektor w Referacie ds.lokalowych Wydział Geodezji, Mienia i Estetyki Miasta

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Agnieszka Kraszewska- Cąkała, Warszawa
Uzasadnienie wyboru Pani Agnieszka Kraszewska – Cąkała spełnia wymagania określone w treści ogłoszenia
o naborze. Kandydatka posiada wiedzę z zakresu wymaganych zagadnień, odpowiednie wykształcenie, doświadczenie oraz predyspozycje potrzebne do prawidłowego wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku.

Szczegóły
Stanowisko Inspektor w Referacie ds.lokalowych Wydział Geodezji, Mienia i Estetyki Miasta
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

Inspektor w Referacie ds. lokalowych
Wydział Geodezji, Mienia i Estetyki Miasta
pełny etat

termin składania ofert do 23 sierpnia 2021 r. do godz. 18.00

Wymagania  niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ,
- co najmniej 3 lata stażu pracy.

Wymagania dodatkowe:      
- staż pracy w administracji publicznej, 
- wykształcenie z zakresu zarządu nieruchomościami,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość Programu gospodarowania lokalowym zasobem Miasta Pruszkowa na lata 2021 – 2030
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o ochronie praw lokatorów, mieszkalnym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- prawo jazdy kat. B.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z:
- bieżącym prowadzeniem rejestru osób oczekujących na uzyskanie mieszkania,
- zamianą lokali,
- udzielaniem informacji w sprawie składanych wniosków i zawieranych umów na przydział lokalu mieszkalnego,
- przygotowanie projektów stanowisk Społecznej Komisji Mieszkaniowych oraz decyzji Prezydenta Miasta,
- prowadzenie spraw związanych z przekwaterowaniem osób pozbawionych mieszkań w wyniku klęski żywiołowej,
- uczestnictwo w wizjach lokalnych oraz w pracach komisji sprawdzających stan lokali komunalnych i innych pozostających z zarządzie Miasta,
- prowadzenie spraw dotyczących aktualizacji stawek za najem miejskich lokali użytkowych.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku urzędu i pobliskim otoczeniu. Stanowisko pracy związane
z przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz  o ile zajdzie konieczność, do lokali komunalnych i innych pozostających w zarządzie Miasta. Praca przy komputerze,z dokumentami, bezpośredni i telefoniczny kontakt  z interesantami .

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe–podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor w Referacie ds. lokalowych, Wydział Geodezji, Mienia i Estetyki Miasta w terminie do dnia 23 sierpnia 2021 r. do godz. 18.00

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

Załączniki

Powiadom znajomego