W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Główny specjalista w Wydziale Realizacji Inwestycji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Prezydent Miasta Pruszkowa informuje, że w związku z ogłoszonym naborem na stanowisko Główny specjalista w Wydziale Realizacji Inwestycji wpłynęła jedna oferta. Oferta spełniła wymagania formalne. Podstawą rekrutacji była rozmowa kwalifikacyjna z kandydatką.
W wyniku analizy przedstawionych dokumentów oraz przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, kandydatka nie uzyskała akceptacji komisji rekrutacyjnej.

W związku z powyższym nie dokonano naboru na w/w stanowisko pracy.

Szczegóły
Stanowisko Główny specjalista w Wydziale Realizacji Inwestycji
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urzędu Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

Główny specjalista
w Wydziale Realizacji Inwestycji
pełny etat
Termin składania ofert do 31 maja 2021 do godz. 18.00

Wymagania  niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budowlanym, 
- minimum 4 lata stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:      
- minimum 3 letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanym z budową, przebudową lub remontami obiektów kubaturowych,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, czynna przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budowlanych,
- znajomość przepisów prawa budowlanego i ustaw z nimi związanych,
- znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych,
- znajomość zadań i kompetencji organów administracji architektoniczno – budowlanej  i nadzoru budowlanego,
- znajomość procedur zamówień publicznych,
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i o finansach publicznych,
- umiejętność obsługi programu MS Office, Norma Pro, Auto CAD,
- samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, umiejętność  pracy pod presją czasu, staranność, odpowiedzialność,
- zdolności negocjacyjne,
- Prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie zadań realizowanych przez Wydział Realizacji Inwestycji,
w tym:
- przygotowywanie projektów i planów remontów i inwestycji miejskich,
- kompleksowa organizacja i nadzór nad remontami i inwestycjami,
- koordynacja i przygotowywanie sprawozdań z przebiegu realizacji remontów i inwestycji,
- przygotowywanie opisu przedmiotu  zamówienia do postępowań przetargowych na roboty budowlane , prace projektowe i inne usługi,
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień, których wartość nie przekracza równowartości kwoty 100 000 złotych oraz udzielenie zamówień 
w trybie „zapytania o cenę” i zamówienia „z wolnej ręki”,
- przygotowywanie umów na roboty budowlane, prace projektowe, usługi, porozumień z podmiotami zewnętrznymi oraz innych wynikających
z bieżących potrzeb Wydziału - wraz z uzyskaniem akceptacji Radcy Prawnego i Naczelnika Wydziału, kontrola formalności związanych
z podpisywaniem umów,
- uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej na prawach określonych Zarządzeniem Prezydenta Miasta,
- prowadzenie bieżącej korespondencji w sprawach wynikających z zakresu prowadzonych spraw,
- weryfikacja i rozliczanie faktur związanych z prowadzonymi zadaniami, sprawdzanie kompletności dokumentów, przygotowywanie rozliczeń zadań inwestycyjnych oraz rozliczanie zrealizowanych inwestycji w zakresie środków trwałych,
- współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz innymi służbami w zakresie przygotowywania i koordynacji remontów i inwestycji oraz zapewnienie prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa przebiegu ich realizacji,
- przygotowywanie i prowadzenie spraw wspólnych dla Urzędu, w tym m.in.: udzielanie odpowiedzi na  skargi i wnioski mieszkańców, przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje radnych, udzielanie informacji publicznej, współpraca z innymi służbami w zakresie prowadzonych spraw,
- monitorowanie wydatków środków finansowych dla prowadzonych zadań, wnioskowanie 
o zmianę środków finansowych w sytuacjach tego wymagających
- przygotowywanie i przekazywanie danych umożliwiających opracowanie planu budżetu gminy w zakresie prowadzonych zadań, zgłaszanie wniosków do projektu budżetu Gminy  na następny rok i lata kolejne,
- współpraca przy opracowywaniu wniosków o pozyskanie krajowych
i unijnych środków finansowych oraz przy ich rozliczaniu,
- sporządzanie ankiet, sprawozdań statystycznych, itp. wynikających
z zakresu czynności,
- wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z powyższego zakresu czynności 
i bieżącej pracy Wydziału  Realizacji Inwestycji.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu i w terenie. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, bezpośrednim i telefonicznym kontakcie z interesantami, projektantami i wykonawcami oraz przeprowadzaniem w terenie czynności kontrolno - inspekcyjnych realizowanych robót budowlanych, prac projektowych  i zleconych usług. 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście
w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Główny specjalista w Wydziale Realizacji Inwestycji w terminie do dnia  31 maja 2021 r. do godz. 18.00

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

Załączniki

Powiadom znajomego