W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

WIS ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektor /Inspektor stanowisko ds. sportu i turystyki w Wydziale Inicjatyw Społecznych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Adam Poholski, Pruszków
Uzasadnienie wyboru Pan Adam Poholski spełnia wymagania określone w treści ogłoszenia o naborze. Kandydat wykazał się dużą wiedzą z zakresu znajomości zagadnień wymaganych przez Pracodawcę. Posiada duże doświadczenie oraz predyspozycje potrzebne do prawidłowego wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku.

Szczegóły
Stanowisko WIS ogłoszenie o naborze na stanowisko Podinspektor /Inspektor stanowisko ds. sportu i turystyki w Wydziale Inicjatyw Społecznych
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urzędu Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

Podinspektor/Inspektor
(stanowisko ds. sportu i turystyki)
w Wydziale Inicjatyw Społecznych
pełny etat

Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
wykształcenie wyższe, 
- co najmniej trzyletni staż pracy - wymagany w przypadku stanowiska inspektora.

Wymagania dodatkowe:      
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe  magisterskie,
- studia podyplomowe lub kursy i szkolenia w zakresie kultury fizycznej, sportu, turystyki lub rekreacji,
- znajomość przepisów ustawy o sporcie, ustawy prawo o stowarzyszeniach, ustawy o fundacjach, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych oraz KPA,
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa normujących zakres działania na danym stanowisku oraz innych przepisów prawa, 
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych,
- dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stres,
- zdolność analitycznego myślenia i umiejętność organizacji pracy, zdolność zapobiegania konfliktom,
- samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kreowanie rozwoju sportu i rekreacji wśród mieszkańców miasta,
- współpraca oraz realizacja zadań z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami i innymi podmiotami z terenu miasta w szczególności w obszarze kultury fizycznej, sportu i rekreacji, turystyki oraz wypoczynku,
- współpraca z innymi wydziałami, jednostkami miejskimi, instytucjami, organami administracji rządowej i samorządowej oraz innymi podmiotami z Polski i zagranicy w zakresie sportu i rekreacji,
- tworzenie dokumentów, w szczególności umów, regulaminów, projektów uchwał, poleceń przelewów, niezbędnych do udzielania dotacji celowych z budżetu miasta Pruszkowa różnym organizacjom pozarządowym, w tym w zakresie sportu, turystyki, wypoczynku,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz stowarzyszeniami w zakresie przygotowywania projektu programu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- realizacja programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i przeprowadzanie konkursów na realizację zadań publicznych,
inicjowanie, realizacja i koordynacja działań w obszarze kultury fizycznej w mieście w tym:
a) propagowanie i upowszechnianie idei współpracy z organizacjami pozarządowymi,
b) opracowanie kalendarza imprez sportowych, rekreacyjnych i turystycznych w mieście,
c) organizacja lub współorganizacja imprez sportowych, których miasto
jest bezpośrednim organizatorem, współorganizatorem, obejmuje nad nim formalny patronat, bądź udziela dofinansowania na ich realizację,
d) pozyskiwanie zewnętrznych organizatorów imprez i wydarzeń sportowych  i rekreacyjnych w mieście,
- prowadzenie spraw z zakresu przyznawania stypendiów sportowych,
- obsługa techniczno-administracyjna Rady Sportu,
- prawidłowe przechowywanie dokumentacji.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu i poza nim.
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, z dokumentami, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz bezpośredni  kontakt z interesantami i innymi instytucjami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.


Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip. pruszkow.pl 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor/Inspektor (stanowisko ds. sportu i turystyki) w Wydziale Inicjatyw Społecznych w terminie do dnia 16 lutego 2021 r.
do godz. 16.00

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

Załączniki

Powiadom znajomego