BKW ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektor w Biurze Kontroli Wewnętrznej
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru |
Prezydent Miasta Pruszkowa informuje, że w związku z ogłoszonym naborem na stanowisko Inspektor w Biurze Kontroli Wewnętrznej wpłynęły dwie oferty. Jedna oferta spełniła wymagania formalne. Podstawą rekrutacji była rozmowa kwalifikacyjna z kandydatką. W wyniku analizy przedstawionych dokumentów oraz przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, kandydatka nie uzyskała akceptacji komisji rekrutacyjnej. W związku z powyższym nie dokonano naboru na w/w stanowisko pracy. |
---|
Stanowisko | BKW ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektor w Biurze Kontroli Wewnętrznej |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Pruszkowa |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urzędu Miasta Pruszkowa |
Status | rozstrzygnięte |
Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16 05-800 Pruszków
Inspektor
w Biurze Kontroli Wewnętrznej
pełny etat
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe o kierunku ekonomia i rachunkowość lub wyższe i ukończone studia podyplomowe o kierunku rachunkowość,
- w przypadku wykształcenia średniego co najmniej 5 letni staż pracy (w tym, co najmniej rok na stanowisku kontrolerskim w jednostkach sektora finansów publicznych),
- przypadku wykształcenia wyższego co najmniej 3 letni staż pracy (w tym, co najmniej rok
na stanowisku kontrolerskim w jednostkach sektora finansów publicznych).
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy Prawo oświatowe oraz o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów prawa,
- umiejętność organizowania pracy oraz działania pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność,
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie rocznych planów kontroli i prowadzenie postępowań kontrolnych zgodnie z rocznym planem kontroli oraz na zlecenie Prezydenta,
- nadzór i kontrola nad wydatkowaniem dotacji udzielanych organizacjom pozarządowym i stowarzyszeniom oraz niepublicznym placówkom oświatowym,
- nadzór i kontrola nad działalnością finansową jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie dokumentacji z przebiegu kontroli,
- przeprowadzanie kontroli kompleksowych, problemowych, sprawdzających, doraźnych zgodnie z procedurami i standardami,
- przeprowadzanie kontroli w jednostkach oświatowych stosownie do udzielanych upoważnień,
- opracowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli,
- uczestnictwo w inicjatywach szkoleniowych dotyczących kontroli.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu i pobliskim otoczeniu. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, z dokumentami, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz bezpośrednim i telefonicznym kontakcie z pracownikami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.pruszkow.pl
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,
z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor w Biurze Kontroli Wewnętrznej w terminie do dnia 22 lutego 2021 r. do godz. 18.00
Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.