W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

BKW ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektor w Biurze Kontroli Wewnętrznej

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Prezydent Miasta Pruszkowa informuje, że w związku z ogłoszonym naborem na stanowisko Inspektor w Biurze Kontroli Wewnętrznej wpłynęły dwie oferty. Jedna oferta spełniła wymagania formalne. Podstawą rekrutacji była rozmowa kwalifikacyjna z kandydatką.
W wyniku analizy przedstawionych dokumentów oraz przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, kandydatka nie uzyskała akceptacji komisji rekrutacyjnej.

W związku z powyższym nie dokonano naboru na w/w stanowisko pracy.

Szczegóły
Stanowisko BKW ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektor w Biurze Kontroli Wewnętrznej
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urzędu Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

 

Inspektor
w Biurze Kontroli Wewnętrznej
pełny etat

 

 

Wymagania  niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe o kierunku ekonomia i rachunkowość lub wyższe i ukończone studia podyplomowe o kierunku rachunkowość,
- w przypadku wykształcenia średniego co najmniej 5 letni staż pracy (w tym, co najmniej rok na stanowisku kontrolerskim w jednostkach sektora finansów publicznych),
- przypadku wykształcenia wyższego co najmniej 3 letni staż pracy (w tym, co najmniej rok 
na stanowisku kontrolerskim w jednostkach sektora finansów publicznych).

Wymagania dodatkowe:      
- znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy  Prawo oświatowe oraz o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów prawa,
- umiejętność organizowania pracy oraz działania pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność,
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie rocznych planów kontroli i prowadzenie postępowań kontrolnych zgodnie z rocznym planem kontroli oraz na zlecenie Prezydenta,
- nadzór i  kontrola nad wydatkowaniem dotacji udzielanych organizacjom pozarządowym  i stowarzyszeniom oraz niepublicznym placówkom oświatowym,
- nadzór i kontrola nad działalnością finansową jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie dokumentacji z przebiegu kontroli,
- przeprowadzanie kontroli kompleksowych, problemowych, sprawdzających, doraźnych zgodnie z procedurami i standardami,
- przeprowadzanie kontroli w jednostkach oświatowych stosownie do udzielanych upoważnień,
- opracowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli,
- uczestnictwo w inicjatywach szkoleniowych dotyczących kontroli. 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu i pobliskim otoczeniu. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, z dokumentami, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz bezpośrednim i telefonicznym kontakcie z  pracownikami. 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia    
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 

Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.pruszkow.pl 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor w Biurze Kontroli Wewnętrznej w terminie do dnia 22  lutego 2021 r. do godz. 18.00

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

 

Załączniki

Powiadom znajomego