W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

WED ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektor w Wydziale Edukacji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Prezydent Miasta Pruszkowa informuje, że w związku z ogłoszonym naborem na stanowisko Inspektor w Wydziale Edukacji wpłynęły cztery oferty. Trzy oferty spełniły wymagania formalne. Podstawą rekrutacji były rozmowy kwalifikacyjne z kandydatkami.
W wyniku analizy przedstawionych dokumentów oraz przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych, żadna z kandydatek nie uzyskała akceptacji komisji rekrutacyjnej.

W związku z powyższym nie dokonano naboru na w/w stanowisko pracy.
Szczegóły
Stanowisko WED ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektor w Wydziale Edukacji
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urzędu Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

Inspektor
w Wydziale Edukacji
pełny etat

Wymagania  niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ,
- co najmniej trzyletni staż pracy.

Wymagania dodatkowe:      
- doświadczenie w administracji publicznej związanej z obszarem edukacji,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość pakietu Microsoft Office – Word, Excel,
- ogólna znajomość programów księgowych,
- znajomość tworzenia budżetu miasta w zakresie edukacji oraz dokonywania zmian budżetowych, 
- znajomość przepisów: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa prawo oświatowe, ustawa o systemie oświaty, ustawa o finansowaniu zadań oświatowych,  Karta Nauczyciela oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.


Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kontrola i opiniowanie wykonywania zadań przez dyrektorów szkół podstawowych, dla których organem  prowadzącym jest miasto Pruszków,
- prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem przez szkoły arkuszy i aneksów dotyczących organizacji roku szkolnego,
- analiza arkuszy organizacyjnych pod względem zgodności z przepisami i potrzebami placówek,
- prowadzenie spraw osobowych kadry kierowniczej szkół podstawowych 
oraz przedszkoli miejskich, dla których organem  prowadzącym jest Gmina Miasto Pruszków,
- przygotowywanie projektów oceny pracy dyrektorów szkół podstawowych, 
dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Pruszków,
- przygotowywanie konkursów na stanowiska dyrektorów szkół, dla których organem  prowadzącym jest Gmina Miasto Pruszków,
- organizacja egzaminów na stopień nauczyciela mianowanego,
- opracowywanie projektów  aktów prawnych  i innych opracowań dotyczących zakresu prowadzonych spraw,
- prowadzenie spraw związanych z rejestracją niepublicznych  szkół podstawowych.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu i poza nim.
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, z dokumentami, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz bezpośredni  kontakt z interesantami i placówkami oświatowymi.


Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej   i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.pruszkow.pl

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor w Wydziale Edukacji 
w terminie do dnia 22 marca 2021 r. do godz. 18.00

 
O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

 

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

 

Załączniki

Powiadom znajomego