W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

ZAWIADOMIENIE O DECYZJI o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Nr 17/L/2018 z dnia 05.12.2018r. dla inwestycji polegającej na budowie masztu flagowego przy budynku Sądu Rejonowego na działce nr ew. 77 ob.23 położonej przy ulicy Kraszewskiego w Pruszkowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

ZAWIADOMIENIE O DECYZJI o ustaleniu lokalizacjiinwestycji celu publicznego Nr 17/L/2018 z dnia05.12.2018r. dla inwestycji polegającej nabudowie masztu flagowego przy budynku SąduRejonowego na działce nr ew. 77 ob.23 położonejprzy ulicy Kraszewskiego w Pruszkowie wraz zniezbędną infrastrukturą techniczną

PREZYDENT MIASTA
PRUSZKOWA


AB.6733.14.2018 Pruszków dn. 05.12.2018r.



ZAWIADOMIENIE
O DECYZJI

Zgodnie z art. 61 §4 oraz art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U.z 2018r. poz.2096), art.50 ust.1 oraz art. 53 ust.10 ustawy z dnia
27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz.U. 2018r., poz.1945)

Prezydent Miasta Pruszkowa
zawiadamia


właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Nr 17/L/2018 z dnia 05.12.2018r. dla inwestycji polegającej na budowie masztu flagowego przy budynku Sądu Rejonowego na działce nr ew. 77 ob.23 położonej przy ulicy Kraszewskiego w Pruszkowie wraz
z niezbędną infrastrukturą techniczną, na wniosek złożony przez Sąd Rejonowy w Pruszkowie w dniu 26.10.2018r.
Zainteresowane strony mogą zapoznać się z treścią decyzji w Wydziale Architektury , Urbanistyki
i Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16, pok.69,
tel. 735-87-49 w godzinach pracy Urzędu:
poniedziałek 800 – 1800 , wtorek - piątek 800 – 1600

Pouczenie:

Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie za
pośrednictwem Wydziału Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego
w Pruszkowie w terminie 14 dni od dnia jej publicznego ogłoszenia.

Zgodnie z art. 53 ust.6 - ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz.U. 2018r., poz.1945) odwołanie od decyzji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określić istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie (ustawa
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - ( t.j. Dz.U. 2018r., poz.1945)


Opublikowane przez: Lidia Micberger | Data wprowadzenia: 2018-12-06 08:57:17.

Powiadom znajomego