W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

OBWIESZCZENIE o postanowieniach w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego – budowy drogi rowerowej (trasy rowerowej) i budowy chodników na Placu Jana Pawła II na terenie części działek nr: 332, 485, 489 obr. 23 w Pruszkowie, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

OBWIESZCZENIE o postanowieniach w sprawieustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego– budowy drogi rowerowej (trasy rowerowej) ibudowy chodników na Placu Jana Pawła II naterenie części działek nr: 332, 485, 489 obr.23 w Pruszkowie, wraz z niezbędnąinfrastrukturą techniczną

PREZYDENT MIASTA Pruszków, dnia 06.04.2017r
PRUSZKOWA

AB.6733.9.2017


OBWIESZCZENIE
o postanowieniach


Na podstawie art 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r - Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm.), art 50 ust 1 oraz art 53 ust.1 - ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2016, poz. 778 ze zm.)


Prezydent Miasta Pruszkowa
zawiadamia


właścicieli i wieczystych użytkowników nieruchomości usytuowanych w sąsiedztwie planowanej inwestycji, że w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym na wniosek Gminy Miasto Pruszków, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego – budowy drogi rowerowej (trasy rowerowej) i budowy chodników na Placu Jana Pawła II na terenie części działek nr: 332, 485, 489 obr. 23 w Pruszkowie, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną:
- zgodnie z art. 53 ust. 4 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym:
- postanowienie Zarządu Powiatu Pruszkowskiego nr 23/17 z dn. 23.03.2017r.
- zgodnie z art. 53 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym:
- postanowienie Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – Postanowienie nr 200/2017 z dnia 29.03.2017r.

Pouczenie

Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją i zgłaszania swoich uwag i wniosków w Wydziale Architektury Urzędu Miejskiego w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 69, w godzinach pracy Urzędu : poniedziałek 800-1800 , wtorek - piątek 800 - 1600 , tel. (22)735-87-49.


Z up. Prezydenta Miasta
Naczelnik
Wydziału Architektury, Urbanistyki
i Zagospodarowania Przestrzennego
mgr inż. arch. Krystyna Sławińska

Opublikowane przez: Lidia Micberger | Data wprowadzenia: 2017-04-07 15:40:47.

Powiadom znajomego