W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

WSR.271.37.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zmiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Latter w Pruszkowie
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WSR.271.37.2022
Zamawiający Urząd Miasta Pruszkowa
Tryb zamówienia tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Termin składania ofert

Treść

Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6e4a9d4-0681-11ed-9a86-f6f4c648a056
Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259691/01
Link do złożenia oferty: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c68291f6-e8e0-4c9c-97bb-a5c3098abad0

Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości - 250 000,00 zł.

 

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego