W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

WSR.271.28.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonywanie remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowych na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Pruszków.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WSR.271.28.2022
Zamawiający Gmina Miasto Pruszków
Tryb zamówienia tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Termin składania ofert

Treść

Identyfikator postępowania: ocds-148610-bab0b751-e25a-11ec-9a86-f6f4c648a056
Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190985/01
Link do złożenia oferty: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Moje

 

Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia w roku 2022 zamierza przeznaczyć kwotę 400 000,00 zł brutto, w roku 2023 zamierza przeznaczyć kwotę 800 000,00 zł brutto.

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego