W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Inspektor ds.transportu publicznego w Wydziale Startegii i Rozwoju

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Prezydent Miasta Pruszkowa informuje, że w związku z ogłoszonym naborem na stanowisko Inspektor ds. transportu publicznego w Wydziale Strategii i Rozwoju wpłynęła jedna oferta. Oferta spełniła wymagania formalne. Podstawą rekrutacji była rozmowa kwalifikacyjna
z kandydatem.
W wyniku analizy przedstawionych dokumentów oraz przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, kandydat nie uzyskał akceptacji komisji rekrutacyjnej.

W związku z powyższym nie dokonano naboru na w/w stanowisko pracy.

Szczegóły
Stanowisko Inspektor ds.transportu publicznego w Wydziale Startegii i Rozwoju
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków
 
Inspektor ( ds. transportu publicznego) w Wydziale Strategii i Rozwoju
pełny etat

termin składania ofert do 23 sierpnia 2021 r. do godz. 18.00

Wymagania  niezbędne:
· obywatelstwo polskie,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· nieposzlakowana opinia,
· wykształcenie wyższe ,
· co najmniej 3 lata stażu pracy,
· znajomość ogólnych zasad organizowania transportu publicznego.

Wymagania dodatkowe:
· znajomość przepisów prawa, w szczególności: ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo zamówień publicznych,
· umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
· samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
· sumienność, rzetelność, zaangażowanie,
· odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
· zdolności negocjacyjne,
· prawo jazdy kat. B

 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· prowadzenie spraw związanych z komunikacją miejską, koordynacja rozkładów jazdy przewoźników,
· organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania miejskiej komunikacji autobusowej w zakresie:
- planowania tras autobusowych na terenie miasta Pruszkowa,
- przeprowadzania procedur wyłaniania operatora publicznego transportu zbiorowego (przewoźnika) zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
- kontroli nad prawidłową realizacją umów z przewoźnikami,
- kontroli i planowania środków  finansowych na funkcjonowanie miejskiej komunikacji autobusowej,
- organizowania objazdów tras autobusowych związanych z robotami drogowymi w pasach drogowych,
· współpraca z sąsiednimi gminami w zakresie organizacji komunikacji autobusowej, w tym komunikacji organizowanej przez te gminy, wjeżdżającej na teren Pruszkowa,
· współpraca z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie, w zakresie:
-   kontroli nad obowiązywaniem wspólnego biletu ZTM w pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej, Kolei Mazowieckich i nocnej linii autobusowej N85,
-   kontroli środków finansowych wydatkowanych na funkcjonowanie wspólnego biletu ZTM,
-   prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z funkcjonowaniem miejskiej komunikacji autobusowej oraz wspólnego biletu ZTM;
·   rozpatrywanie wniosków i kontrola nad wydawaniem zezwoleń na przewóz osób w transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym;
·    nadzór nad infrastrukturą przystankową, w zakresie:
-    kontroli stanu technicznego infrastruktury przystankowej,
-    planowania i rozliczania środków finansowych związanych z funkcjonowaniem i rozwojem infrastruktury przystankowej,
-    kontroli przewoźników w zakresie uzupełniania brakujących informacji o rozkładach jazdy na przystankach autobusowych,
·    opracowywanie sprawozdań związanych z transportem zbiorowym oraz infrastrukturą przystankową,
·    organizowanie i nadzorowanie funkcjonowania Pruszkowskiego Roweru Miejskiego, w zakresie:
-   przeprowadzania procedur wyłaniania operatora PRM zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
-   kontroli nad prawidłową realizacją umowy z operatorem,
-   kontroli i planowania środków finansowych na funkcjonowanie Pruszkowskiego Roweru Miejskiego.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku urzędu i poza nim. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze,z dokumentami, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie (nadzór nad realizacją umów). Kontakt osobisty z interesantami, firmami zewnętrznymi.

 Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o  rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe–podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor (ds. transportu publicznego) w Wydziale Strategii i Rozwoju w terminie do dnia 23 sierpnia 2021 r. do godz. 18.00

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

Załączniki

Powiadom znajomego