W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Justyna Sobania, Pruszków
Uzasadnienie wyboru Pani Justyna Sobania spełnia wymagania określone w treści ogłoszenia o naborze. Kandydatka wykazała się dużą wiedzą z zakresu znajomości zagadnień wymaganych przez Pracodawcę. Posiada odpowiednie wykształcenie, doświadczenie oraz predyspozycje potrzebne do prawidłowego wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Inspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urzędu Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

Inspektor
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców
pełny etat
termin składania ofert do dnia 31 maja 2021 r. do godz. 18.00

Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej trzy letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:      
- znajomość i umiejętność stosowania aktów prawnych: m.in. ustawy
o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 5 grudnia 2019r.
w sprawie wzorów zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego i wzorów licencji na wykonywanie transportu drogowego oraz wypisów z tych dokumentów, Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 5 grudnia 2019r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych, Ustawy - Prawo przedsiębiorców, Ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy, Kodeks postępowania administracyjnego, podstaw prawa cywilnego, ustawy
o dostępie do informacji publicznej, ustawy o opłacie skarbowej oraz przepisów z zakresu ochrony danych osobowych. 
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych,
- sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stres,
- samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- bezpośrednia obsługa interesanta oraz analiza i weryfikacja złożonych dokumentów pod względem ich kompletności i poprawności merytorycznej, 
- rozpatrywanie spraw wniesionych przez interesanta z zakresu: działalności gospodarczej, przyjmowanie wniosków CEIDG,
- rozpatrywanie spraw wniesionych przez interesanta z zakresu: wydawania licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką,
- wydawanie decyzji administracyjnych oraz dokumentów w w/w zakresie,
- wydawanie licencji, zezwoleń, zaświadczeń, wypisów z zakresu wydawania licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką
- współpraca z sądami powszechnymi oraz administracyjnymi i organami ścigania w zakresie zidentyfikowania osób podejrzanych o popełnienie przestępstwa, 
- prowadzenie rejestrów i ewidencji, korespondencji wyjaśniającej,
- prowadzenie korespondencji w zakresie wykonywanych zadań, przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań i raportów,
- archiwizowanie dokumentów.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta. Stanowisko pracy związane z pracą przy 
komputerze, dokumentami oraz bezpośrednią obsługą  interesanta.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowaw procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście
w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców w terminie do dnia 31 maja 2021 r.do godz. 18.00

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

Załączniki

Powiadom znajomego