W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Młodszy referent w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Katarzyna Przybyła, Pruszków
Uzasadnienie wyboru Pani Katarzyna Przybyła spełniła wymagania określone w treści ogłoszenia o naborze. Kandydatka wykazała się dużą wiedzą z zakresu znajomości zagadnień wymaganych przez Pracodawcę. Posiada odpowiednie wykształcenie, doświadczenie oraz predyspozycje potrzebne do prawidłowego wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Młodszy referent w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urzędu Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

 
Młodszy referent
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców
pełny etat
termin składania ofert do 24 maja 2021 do godz.18.00

 
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- punktualność,
- wykształcenie średnie.
Wymagania dodatkowe:      
- znajomość przepisów wynikających z :  ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt  oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,  ustawy  o ochronie danych osobowych oraz KPA,
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych,
- sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stres,
- samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie, wysyłanie oraz rozdzielanie korespondencji i przesyłek,
- prowadzenie ewidencji korespondencji,
- przyjmowanie podań i innych pism składanych przez interesantów,
- udzielanie informacji interesantom,
- działanie w oparciu o obowiązującą instrukcję kancelaryjną,
- obsługa  elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją,
- wykonywanie innych prac doraźnie zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta oraz w Punkcie Obsługi Mieszkańców
w budynku Stacji PKP.
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, dokumentami oraz bezpośrednim kontaktem 
z interesantami.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście
w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Młodszy referent
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców w terminie do dnia 24 maja 2021 r. do godz. 18.00

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

Załączniki

Powiadom znajomego