W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

ogłoszenie o naborze Archiwista w Wydziale Organizacyjnym

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Tomasz Biel, Pruszków
Uzasadnienie wyboru Pan Tomasz Biel spełnia wymagania określone w treści ogłoszenia o naborze. Kandydat wykazał się dużą wiedzą z zakresu znajomości zagadnień wymaganych przez Pracodawcę. Posiada odpowiednie wykształcenie oraz predyspozycje potrzebne do prawidłowego wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko ogłoszenie o naborze Archiwista w Wydziale Organizacyjnym
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urzędu Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

Archiwista
w Wydziale Organizacyjnym
pełny etat
termin składania ofert do 14 maja 2021 r. do godz. 14.00

Wymagania  niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie minimum średnie lub wyższe związane z archiwizacją,
zarządzaniem dokumentacją lub ukończony kurs kancelaryjno – archiwalny potwierdzony stosownym dokumentem, 
- minimum 2 lata stażu pracy.    
 
Wymagania dodatkowe:  
- doświadczenie w administracji publicznej,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Microsoft Office – Word, Excel,
- znajomość przepisów: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa
o pracownikach samorządowych, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy
o narodowym zasobie archiwalnym,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na  stres, odpowiedzialność.      
 
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie archiwum zakładowego i archiwizowanie akt urzędu,
- przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu, odpowiednie ich opisanie i klasyfikacja,
- pomoc komórkom organizacyjnym w ocenie przydatności dokumentacji,
- inicjowanie procesu brakowania dokumentacji oraz jej przygotowanie do tego procesu,
- wypożyczanie oraz udostępnianie dokumentacji przyjętej do archiwum,
- współpraca z Archiwum Państwowym,
- przygotowywanie zaświadczeń dla osób poszukujących danych dokumentów na wniosek,
- pełen nadzór nad archiwum, informowanie bezpośredniego przełożonego 
o wszelkich potrzebach i przedkładanie wniosków zapewniających sprawne funkcjonowanie archiwum i właściwe utrzymanie przechowywanych akt.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku urzędu i poza nim. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, z dokumentami, przemieszczaniem się wewnątrz budynku oraz bezpośrednim i  telefonicznym kontakcie z  pracownikami oraz instytucjami. Zgodnie z procedurą właściwa alokacja dokumentów archiwalnych, prowadzenie ewidencji przechowywanych akt, utrzymywanie należytego porządku w  pomieszczeniach archiwum.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o  rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście
w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:


Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko
Archiwista w Wydziale Organizacyjnym
w terminie do dnia 14 maja 2021 r. do godz. 14.00

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

Załączniki

Powiadom znajomego