W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

BKW ogłoszenie o naborze Podinspektor Inspektor - Biuro Kontroli Wewnętrznej

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Bartłomiej Pędziwiatr, Osowiec
Uzasadnienie wyboru Pan Bartłomiej Pędziwiatr spełnił wymagania określone w treści ogłoszenia o naborze. Kandydat wykazał się bardzo dużą wiedzą z zakresu znajomości zagadnień wymaganych przez Pracodawcę. Posiada doświadczenie i predyspozycje potrzebne do prawidłowego wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko BKW ogłoszenie o naborze Podinspektor Inspektor - Biuro Kontroli Wewnętrznej
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urzędu Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków


Podinspektor/Inspektor
w Biurze Kontroli Wewnętrznej
pełny etat


Wymagania  niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe o kierunkach: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, administracja,
- staż pracy :
w przypadku stanowiska Podinspektor wymagane jest :
- wykształcenie średnie i minimum 3 lata stażu pracy,
- wykształcenie wyższe  bez stażu pracy
w przypadku stanowiska Inspektor wymagane jest :
- wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy,
- wykształcenie wyższe  i minimum 3 lata stażu pracy.

Wymagania dodatkowe:  
- doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych,
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, ustawy  Prawo oświatowe oraz o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy Kodeks postpowania administracyjnego,
- umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów prawa,
- umiejętność organizowania pracy oraz działania pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność,
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych.


Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie rocznych planów kontroli i prowadzenie postępowań kontrolnych zgodnie,
- z rocznym planem kontroli oraz na zlecenie Prezydenta,
- nadzór i  kontrola nad wydatkowaniem dotacji udzielanych organizacjom pozarządowym i stowarzyszeniom oraz niepublicznym placówkom oświatowym,
- nadzór i kontrola nad działalnością finansową jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie dokumentacji z przebiegu kontroli,
- przeprowadzanie kontroli kompleksowych, problemowych, sprawdzających, doraźnych zgodnie z procedurami i standardami,
- przeprowadzanie kontroli w jednostkach oświatowych stosownie do udzielanych upoważnień,
- opracowywanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli,
- uczestnictwo w inicjatywach szkoleniowych dotyczących kontroli. 


Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku Urzędu i poza nim. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, z dokumentami, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz bezpośredni  kontakt z pracownikami i  instytucjami.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie o zatrudnieniu,
kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 

Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.pruszkow.pl 

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor/Inspektor w Biurze Kontroli Wewnętrznej w terminie do dnia 22 marca  2021 r. do godz. 18.00

 

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

 

Załączniki

Powiadom znajomego