W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasto Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

WSR.271.24.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonywanie remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowych na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Pruszków”
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WSR.271.24.2024
Zamawiający Urząd Miasta Pruszkowa
Tryb zamówienia tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Termin składania ofert

Wszystkie informacje dot. przedmiotowego postępowania dostępne są na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/953138

 

Powiadom znajomego