W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

WSR.271.1.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji projektu pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II” w zakresie zagospodarowania terenów wzdłuż rzeki Utraty na odcinku od ul. B. Prusa do wysokości ul. Czarnieckiego (w granicach administracyjnych miasta).
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WSR.271.1.2022
Zamawiający Gmina Miasto Pruszków
Tryb zamówienia tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert

Identyfikator postępowania w BZP: ocds-148610-7d0631e8-778b-11ec-83b1-bea871b78b5b

Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021882/01

Link do złożenia oferty: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f1e637ca-a60f-4062-86a9-db7218e740a6

Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć w  2022 r. kwotę w wysokości  250 000,00 zł brutto

Załączniki

Powiadom znajomego