W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

WSR.271.73.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji projektu pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II” w zakresie zagospodarowania terenów wzdłuż rzeki Utraty na odcinku od ul. B. Prusa do wysokości ul. Czarnieckiego (w granicach administracyjnych miasta).
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Miasto Pruszków
Tryb zamówienia tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 03.01.2022r.

Identyfikator postępowania: a248da93-f33e-42b2-bb77-b1e8ceecdfca

Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328915/01


Link do złożenia oferty: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a248da93-f33e-42b2-bb77-b1e8ceecdfca


Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć w  2022 r. kwotę w wysokości  250 000,00 zł brutto

Załączniki

Powiadom znajomego