W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

WSR.271.61.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach asfaltowych przy użyciu masy mineralno– asfaltowej na gorąco z recyklera.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Miasto Pruszkow
Tryb zamówienia tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dnia 24.01.2022r.

Identyfikator postępowania: 6a351761-6da6-4a9a-9781-9f0ad4fd93fe

Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276053/01


Link do złożenia oferty: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6a351761-6da6-4a9a-9781-9f0ad4fd93fe

Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwoty brutto:

rok 2021 -  40 590,00

rok 2022 - 338 250,00

rok 2023 - 338 250,00

rok 2024 - 297 660,00

Załączniki

Powiadom znajomego