W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

WSR.271.74.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa pasa drogowego drogi gminnej w zakresie wykonania aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Ks. Józefa (przy posesji nr 2) w Pruszkowie.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WSR.271.74.2021
Zamawiający Gmina Miasto Pruszków
Tryb zamówienia tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie

Ogłoszenie o wyniku z dnia 04.01.2022

Identyfikator postępowania: ocds-148610-af9c89d3-3e20-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258867/01

Link do złożenia oferty: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/08c392e5-96b7-401d-98a6-fcd8fd4af701

 

Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć w :
- 2022 r. kwotę w wysokości 300 000,00 zł brutto,

Załączniki

Powiadom znajomego