W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Inspektor w Wydziale Edukacji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Kinga Kajstura, Parzniew
Uzasadnienie wyboru Pani Kinga Kajstura spełnia wymagania określone w treści ogłoszenia o naborze. Kandydatka wykazała się wiedzą z zakresu znajomości zagadnień wymaganych przez Pracodawcę. Posiada odpowiednie doświadczenie, predyspozycje potrzebne do prawidłowego wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Inspektor w Wydziale Edukacji
Miejsce pracy Urząd Miasta Pruszkowa
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urzędu Miasta Pruszkowa
Status rozstrzygnięte

Prezydent Miasta Pruszkowa
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16  05-800 Pruszków

Inspektor
w Wydziale Edukacji
pełny etat
termin składania ofert do 31 maja 2021 do godz. 18.00

Wymagania  niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe , 
- minimum 3 lata stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:      
- doświadczenie w administracji publicznej związanej z obszarem edukacji, prowadzeniem kadr,
- znajomość przepisów: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa prawo oświatowe, ustawa o systemie oświaty, ustawa o finansowaniu zadań oświatowych,  Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy  oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
- znajomość pakietu Microsoft Office – Word, Excel,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, staranność, odpowiedzialność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw osobowych kadry kierowniczej żłobków, przedszkoli miejskich, szkół podstawowych, dla których organem  prowadzącym jest Gmina Miasto Pruszków, w tym:
- prowadzenie teczek akt osobowych,
- przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą uposażenia,
- przygotowywanie dokumentów związanych z przyznawaniem dodatków funkcyjnych, motywacyjnych i premii regulaminowej
- przygotowywanie dokumentów związanych z przyznaniem i wypłatą nagród oraz upomnień i kar,
- wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu,
- przygotowywanie dokumentów do wypłat nagród jubileuszowych,
- prowadzenie ewidencji nieobecności w pracy (ewidencji urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych, zwolnień lekarskich),
- przygotowywanie świadectw pracy.
2. Przygotowywanie konkursów na stanowiska dyrektorów przedszkoli miejskich, szkół podstawowych oraz żłobków, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Pruszków, w tym:
- przygotowywanie ogłoszeń o konkursach,
- powiadamianie kandydatów o terminie konkursu,
- przygotowywanie całości spraw związanych z powołaniem komisji konkursowej,
- kompletowanie dokumentów dla komisji konkursowej.
3. Organizacja egzaminów na stopień nauczyciela mianowanego, w tym:
- przyjmowanie dokumentów od kandydatów i ich weryfikacja,
- powoływanie komisji egzaminacyjnej i kierowanie jej pracami,
- przygotowywanie  aktów nadania stopnia nauczyciela mianowanego.
4. Opracowywanie projektów  aktów prawnych  i innych opracowań dotyczących zakresu prowadzonych spraw.
5. Przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwał, zarządzeń), wynikających z obszaru działań.
6. Przygotowywanie odpowiedzi na wskazaną korespondencję.
7. Współpraca w zakresie sprawowania nadzoru nad działalnością przedszkoli miejskich oraz szkół podstawowych, dla których Gmina Miasto Pruszków jest organem prowadzącym.
8. Współudział w przygotowywaniu imprez oświatowych na terenie Miasta, między innymi  konkursy, konferencje oświatowe, narady kadry kierowniczej.
9. Wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z powyższego zakresu czynności oraz bieżącej pracy Wydziału Edukacji.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Urzędu i poza nim. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, z dokumentami, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie. Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz bezpośredni  kontakt
z interesantami i placówkami oświatowymi.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Pruszkowa był niższy niż  6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w przypadku pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego – podpisane własnoręcznie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia  21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Druk kwestionariusza oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w procesie rekrutacji są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście
w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków,

z dopiskiem na kopercie: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor
w Wydziale Edukacji w terminie do dnia  31 maja 2021 r. do godz. 18.00

O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa.

Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.

Załączniki

Powiadom znajomego