W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Obwieszczenie o przedłużeniu terminu składania wniosków do projektu planu ogólnego Miasta Pruszkowa

PREZYDENT
MIASTA PRUSZKOWA

Pruszków, 7 sierpnia 2024 r.

WPP.6720.8.2024

OBWIESZCZENIE

o przedłużeniu terminu składania wniosków do projektu planu ogólnego Miasta Pruszkowa i przystąpienia do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego Miasta Pruszkowa podanego w ogłoszeniu Prezydenta Miasta Pruszkowa z dnia 5 czerwca 2024 r. 

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Pruszkowa uchwały Nr XC.838.2024 z dnia 22 lutego 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Pruszkowa.

Granicami obszaru objętego planem ogólnym są granice Miasta Pruszkowa. 

Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego i do prognozy oddziaływania na środowisko do Prezydenta Miasta Pruszkowa w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 września 2024 r.

Zgodnie z art. 8g ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wniosek do projektu planu ogólnego składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Składający wniosek do projektu planu ogólnego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. 

Wskazane jest również oznaczenie obszaru, którego wniosek dotyczy (informacja pozwalająca na identyfikację obszaru, którego dotyczy wniosek, w szczególności adres, numer ewidencyjny działki, numer obrębu ewidencyjnego, nazwę ulicy).

Wnioski należy składać przy wykorzystaniu formularza pn.: „Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego”, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509), dostępnego w Urzędzie Miasta Pruszkowa w pokoju nr 68, zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pruszkowa na stronie internetowej: https://bip.um.pruszkow.pl/artykuly/690/jak-wypelnic-wniosek oraz na stronie internetowej www.pruszkow.pl zakładka PLAN OGÓLNY/składanie wniosków.

Zainteresowani mogą składać wnioski w formie:

  • papierowej w kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub pocztą na adres: ul. J. I. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków,
  • za pomocą poczty elektronicznej na adres email: prezydent@miasto.pruszkow.pl,
  • poprzez platformę ePUAP: /umpruszkow/SkrytkaESP.

Jednocześnie na podstawie art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1, art. 51 ust. 1  i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o przedłużeniu terminu składania wniosków w sprawie przystąpienia do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, obejmującej sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko dla potrzeb ww. planu ogólnego. Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta Pruszkowa w pokoju nr 68, w godzinach pracy Urzędu. Stosownie do art. 39 ust. 1 pkt 3-5 i art. 40 ww. ustawy, zainteresowani mogą składać wnioski. Wnioski mogą być wnoszone: w formie pisemnej w kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub pocztą na adres: ul. J. I. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków; ustnie do protokołu w Urzędzie Miasta Pruszkowa w Wydziale Planowania Przestrzennego w pokoju nr 68 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania bezpiecznym podpisem elektronicznym na adres: prezydent@miasto.pruszkow.pl oraz za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na adres: platforma ePUAP: /umpruszkow/SkrytkaESP w terminie do dnia 10 września 2024 r.

Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Prezydent Miasta Pruszkowa. Zgodnie z art. 41 ww. ustawy wnioski wniesione po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

Prezydent Miasta Pruszkowa
Piotr Bąk

INFORMACJA ADMINISTRATORA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Realizując obowiązek informacyjny, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Pruszkowa jest Prezydent Miasta; 05-800 Pruszków, ul. J.I. Kraszewskiego 14/16 tel. (22) 735-88-88 fax (22) 758-66-50 email: prezydent@miasto.pruszkow.pl
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres pocztowy jw., adres e-mail: prezydent@miasto.pruszkow.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu sporządzenia lub zmiany aktu planowania przestrzennego (dalej: APP), rozpatrzenia wniosków i uwag do projektu APP na podstawie art.  8g  ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tj. w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku danych dobrowolnych (numer telefonu lub adres do korespondencji) ich podanie służy wyłącznie usprawnieniu kontaktu organu z wnioskodawcą.
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane:
• zewnętrznym wykonawcom projektów dokumentów planistycznych,
• organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
• osobom wnioskującym o dostęp do informacji publicznej w trybie ustawy o dostępnie do informacji publicznej, w przypadku w którym nie zachodzi podstawa do ograniczenia dostępu zgodnie z art. 5 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 902), z zachowaniem zasad wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych (anonimizacja danych osobowych).
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, chyba że wynika to z odrębnych przepisów prawa, nie będą profilowane i nie będą służyły zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane wieczyście zgodnie z kategorią archiwalną wynikającą z JRWA - kat. A, a w przypadku wniosku o sporządzenie lub zmianę APP Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat zgodnie z JRWA. Okres ten ustalamy na podstawie instrukcji kancelaryjnej oraz ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
7. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:
• Dostępu do swoich danych osobowych - art.15 Rozporządzenia.
• Sprostowania danych osobowych –art. 16 Rozporządzenia.
• Żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
• Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pan/ Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia. Ze względu na fakt, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, realizacji zadań wykonywanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej, nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych- art. 17 ust.3 lit. b, d lub e; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia złożonej uwagi lub wniosku.
9. W przetwarzaniu danych osobowych stosuje się art. 8a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130).

Załączniki

Powiadom znajomego