W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Ogłoszenie o naborze uzupełniającym do Rady Społecznej


Prezydent Miasta Pruszkowa zgodnie z zapisami § 8 ust. 12 i 13 Uchwały nr XXXIII.345.2021 Rady Miasta Pruszkowa w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Miasta Pruszkowa (zwanej dalej „Uchwałą”) informuje o naborze uzupełniającym do Rady Społecznej (zwanej dalej „Radą”).

Prezydent Miasta Pruszkowa, w celu uzupełniania składu Rady powołuje w drodze zarządzenia jednego członka Rady Społecznej - przedstawiciela mieszkańców Pruszkowa, w drodze naboru.

Zgodnie z § 8 pkt 3 i 5 Uchwały kandydatury mieszkańców na członków Rady Społecznej muszą być poparte 30 głosami mieszkańców, a kandydaci powinni cechować się wiedzą, doświadczeniem w zakresie konsultacji lub aktywnością społeczną. Powyższe należy udokumentować w sposób możliwy do wiarygodnej weryfikacji.

Formularz listy co najmniej 30 mieszkańców popierających zgłoszone do naboru kandydatury mieszkańców oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w niniejszym procesie są do pobrania na stronie www.bip.um.pruszkow.pl  oraz www.pruszkow.pl

W przypadku większej liczby kandydatów spełniających wymagania formalne Prezydent Miasta Pruszkowa przeprowadzi jawne losowanie.

Wymagane dokumenty można złożyć w jeden z wymienionych sposobów:

- w zamkniętej kopercie, z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru do Rady Społecznej”:
     - osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa w terminie do dnia 31 sierpnia 2022 r. do godz. 16:00 lub
     - przesłać za pośrednictwem poczty, w terminie do dnia 31 sierpnia 2022 r. (liczy się data stempla pocztowego), na adres:
               Urząd Miasta Pruszkowa
               ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
               05-800 Pruszków 

- drogą elektroniczną na adres  e-mail:  konsultacje@miasto.pruszkow.pl z tematem: „Dotyczy naboru do Rady Społecznej” w terminie do dnia 31 sierpnia 2022 r. do godz. 23:59.

Załączniki

Powiadom znajomego