Ogłoszenie o naborze uzupełniającym do Rady Społecznej
Prezydent Miasta Pruszkowa zgodnie z zapisami § 8 ust. 12 i 13 Uchwały nr XXXIII.345.2021 Rady Miasta Pruszkowa w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Miasta Pruszkowa (zwanej dalej „Uchwałą”) informuje o naborze uzupełniającym do Rady Społecznej (zwanej dalej „Radą”).
Prezydent Miasta Pruszkowa, w celu uzupełniania składu Rady powołuje w drodze zarządzenia jednego członka Rady Społecznej- przedstawiciela mieszkańców Pruszkowa, w drodze naboru.
Zgodnie z § 8 pkt 3 i 5 Uchwały kandydatury mieszkańców na członków Rady Społecznej muszą być poparte 30 głosami mieszkańców, a kandydaci powinni cechować się wiedzą, doświadczeniem w zakresie konsultacji lub aktywnością społeczną. Powyższe należy udokumentować w sposób możliwy do wiarygodnej weryfikacji.
Formularz listy co najmniej 30 mieszkańców popierających zgłoszone do naboru kandydatury mieszkańców oraz informacja o przetwarzaniu danych przez Urząd Miasta Pruszkowa w niniejszym procesie są do pobrania na stronie www.bip.pruszkow.pl oraz www.pruszkow.pl
W przypadku większej liczby kandydatów spełniających wymagania formalne Prezydent Miasta Pruszkowa przeprowadzi jawne losowanie.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków
z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru do Rady Społecznej”
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: konsultacje@miasto.pruszkow.pl
z tematem: „Dotyczy naboru do Rady Społecznej w sprawie konsultacji społecznych”
w terminie do dnia 10 czerwca 2022 r. do godz. 14.00 w siedzibie Urzędu lub do godz. 23.59 drogą elektroniczną.
Ogłoszenie o naborze uzupełniającym do Rady Społecznej (skan)
Ogłoszenie o naborze uzupełniającym do Rady Społecznej (docx)
Ogłoszenie o naborze uzupełniającym do Rady Społecznej - lista poparcia