W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

zapytanie cenowe 31.01.2017r

zapytanie cenowe 31.01.2017r

Przedmiot:
1. Wykonanie i montaż 2 szt tablic informacyjnych wolnostojących (zgodnie z załącznikiem nr 1 i 1a ) o wymiarach 80x120cm
2. Wykonanie plakatu informacyjnego w ilości 10 szt ( zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2a )
3. Wykonanie 1 szt rollup o wymiarach 85x200cm ( zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2a) dla projektu pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie” w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

Tryb: zapytanie cenowe
Rodzaj: usługa

Termin składania ofert: 08.02.2017r., godz. 12:00

zapytanie cenowe.pdf

zapytanie cenowe- dokumenty.zip

informacja o wyborze.pdf

Opublikowane przez: Agnieszka Białczewska | Data wprowadzenia: 2017-01-31 14:28:47 | Data modyfikacji: 2017-01-31 14:29:44.

Załączniki

Powiadom znajomego