W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

BZP.271.60.2017 - zmiana terminu składania ofert

BZP.271.60.2017 - zmiana terminu składania ofert

Przedmiot:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla szkół SP nr 2 i SP nr 10 w Pruszkowie oraz do SP nr 1 w Milanówku w ramach projektu „Lubię się uczyć” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Tryb: przetarg nieograniczony
Rodzaj: dostawa

Termin składania ofert: 14.11.2017r., godz. 12:00
Termin otwarcia ofert: 14.11.2017r., godz. 12:15

Termin składania ofert: 17.11.2017r., godz. 12:00
Termin otwarcia ofert: 17.11.2017r., godz. 12:15

BZP.271.3.60.2017 - ogloszenie.pdf

BZP.271.60.2017 - SIWZ z zalacznikami.zip

BZP.4.60.2017 (210) z 13.11.2017r.pdf

BZP.271.60.2017 - ogloszenie o zmianie ogloszenia.pdf

BZP.271.4.60.2017 - pytania i odpowiedzi z zalacznikami z 14.11.2017.zip

BZP.271.60.2017 - informacja z otarcia ofert.pdf

BZP.271.5.60.2017 informacja o unieważnieniu postepowania.pdf

Opublikowane przez: Teresa Radlińska | Data wprowadzenia: 2017-11-06 14:54:47 | Data modyfikacji: 2017-11-21 11:24:40.

Załączniki

Powiadom znajomego