OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - ulica Kręta - działki ewidencyjne nr 75, 76, 81 i 82 obręb 25.
PREZYDENT
MIASTA PRUSZKOWA
Pruszków, dnia 20 listopada 2018 r.
AB.6721.17.1.2018.MK.62
OBWIESZCZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa - ulica Kręta - działki ewidencyjne nr 75, 76, 81 i 82 obręb 25.
Na podstawie art.17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1945) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Pruszkowa Uchwały Nr L.573.2018 z dnia 18 października 2018 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Granice obszaru objętego projektem sporządzanego planu przebiegają:
1) od północy: wzdłuż ulicy Natolińskiej, po północnych granicach działek ewidencyjnych nr 75 i 76;
2) od wschodu: wzdłuż ulicy Krętej, po wschodnich granicach działek ewidencyjnych nr 76 i 82;
3) od południa: wzdłuż ulicy Adama Asnyka, po południowych granicach działek ewidencyjnych nr 82 i 81;
4) od zachodu: po zachodnich granicach działek ewidencyjnych nr 81 i 75.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego. Wnioski do planu należy składać na piśmie do Prezydenta Miasta Pruszkowa, 05-800 Pruszków ul. Kraszewskiego 14/16 w terminie do dnia 17 grudnia 2018 r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Zgodnie z art. 39 ust.1 pkt. 1 i 2 w związku z art. 46 pkt.1 i art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz.2081) zwanej dalej ustawą, zawiadamiam, że Gmina Pruszków przystępuje do postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ww. planu, obejmującego w szczególności sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Dokumentacja sprawy wyłożona jest do wglądu w Wydziale Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego w pok. nr 70 i można zapoznać się z nią w godzinach pracy Urzędu.
Stosownie do przepisów art. 39 ust. 1 pkt. 3 i 4 i art. 40 ustawy, zainteresowani w terminie do dnia 17 grudnia 2018 r. mogą wnosić wnioski.
Wnioski na piśmie należy składać w kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa, pocztą na adres 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, ustnie do protokołu w Wydziale Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego w pok. nr 70 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres email: Prezydent@miasto.pruszkow.pl Wniosek powinien zawierać imię nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenia nieruchomości, której wniosek dotyczy.
Zgodnie z art. 41 ustawy wnioski wniesione po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Stosownie do przepisów art. 39 ust. 1 pkt. 5 ustawy, organem właściwym do rozpatrzenia złożonych wniosków jest Prezydent Miasta Pruszkowa.
Zgodnie z art 1 ust. 1 pkt 11 oraz art 7 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Rozstrzygnięcie w/s wniosków przez Prezydenta Miasta Pruszkowa zostanie zamieszczone na stronie internetowej:
http://http://vip155.lo.pl patrz Architektura i Urbanistyka OGŁOSZENIA/OBWIESZCZENIA Miejscowe Plany zagospodarowania Przestrzennego ROK 2018 Obwieszczenie o przystąpieniu do sporządzania ww. planu.
Prezydent Miasta Pruszkowa
Jan Starzyński
Granice obszaru objętego projektem planu.KRETA.jpeg