OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru Anielin – przy ulicy Kościuszki.
PREZYDENT
MIASTA PRUSZKOWA
Pruszków, dnia 7 lutego 2017 r.
AB.6721.50.1.2017
OBWIESZCZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru Anielin – przy ulicy Kościuszki.
Na podstawie art.17 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 788 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Pruszkowie Uchwały Nr XXVII.293.2017 z dnia 26 stycznia 2017 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru Anielin – przy ulicy Kościuszki.
Informuję, że miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu określonego w niniejszej uchwale Rady Miejskiej, będzie sporządzany wspólnie z terenem określonym w uchwale Nr IX.76.2015 Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 25 czerwca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pod jednobrzmiącym tytułem Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego części obszaru Anielin – przy ulicy Kościuszki”.
Obszar sporządzanego planu dotyczy terenu położonego w Pruszkowie i obejmującego część działek ew. nr 30/1 i 30/2 oraz działki ew. nr 356, 357 i 36 z obrębu 21.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego.
Wnioski do planu należy składać na piśmie do Prezydenta Miasta Pruszkowa, 05-800 Pruszków ul. Kraszewskiego 14/16 w terminie do dnia 3 marca 2017 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Zgodnie z art. 39 ust.1 pkt. 1 i 2 w związku z art. 46 pkt.1 i art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz.353 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą, zawiadamiam, że Gmina Pruszków przystępuje do postępowania
w sprawie oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ww. planu, obejmującego w szczególności sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Dokumentacja sprawy wyłożona jest do wglądu w Wydziale Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego w pok. nr 70 i można zapoznać się z nią w godzinach pracy Urzędu.
Stosownie do przepisów art. 39 ust. 1 pkt. 3 i 4 i art. 40 ustawy, zainteresowani w terminie do dnia 3 marca 2017 r. mogą wnosić wnioski.
Wnioski na piśmie należy składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pruszkowie, pocztą na adres 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, ustnie do protokołu w Wydziale Architektury, Urbanistyki i Zagospodarowania Przestrzennego w pok. nr 70 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e- mail Prezydent@miasto.pruszkow.pl
Wniosek powinien zawierać imię nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenia nieruchomości, której wniosek dotyczy.
Zgodnie z art. 41 ustawy wnioski wniesione po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Stosownie do przepisów art. 39 ust. 1 pkt. 5 ustawy, organem właściwym do rozpatrzenia złożonych wniosków jest Prezydent Miasta Pruszkowa.
Prezydent Miasta Pruszkowa
mgr Jan Starzyński