W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Nabór na wolne stanowiska Centrum Usług Wspólnych

Księgowy ds. płac - 2 stanowiska
Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2020-09-04 09:34:27.

Samodzielny referent ds. kadr
Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2020-04-02 11:20:53.

Księgowy
Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2020-03-04 14:58:29.

Samodzielny referent ds. kadr
Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2020-03-04 14:57:05.

Księgowy-specjalista ds. płac

Ogłoszenia o naborze na stanowisko w dziale płac w Centrum Usług Wspólnych w Pruszkowie

Ogłoszenie o naborze na st. płace 20190919.pdf

Informacja o wynikach naboru CUW Płace.pdf

Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2019-09-20 08:39:29 | Data modyfikacji: 2019-09-20 08:40:46.

Samodzielny referent ds. kadr

Ogłoszenia o naborze na stanowisko w dziale kadr w Centrum Usług Wspólnych w Pruszkowie

Ogłoszenie o naborze na st. kadrowe 20190919.pdf

Informacja o ofertach CUW_Kadry.pdf

Informacja o wynikach naboru do CUW - Kadry.pdf

Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2019-09-20 08:37:02 | Data modyfikacji: 2019-09-20 08:41:12.

Ogłoszenia o naborze na stanowisko w dziale płacw Centrum Usług Wspólnych w Pruszkowie
Opublikowane przez: Emilia Wilczyńska-Wiaderny | Data wprowadzenia: 2019-09-04 15:29:56 | Data modyfikacji: 2019-09-04 15:31:32.

Ogłoszenia o naborze na stanowisko księgowe wCentrum Usług Wspólnych w Pruszkowie

Ogłoszenia o naborze na stanowisko księgowe (ds. planowania i sprawozdawczości) w Centrum Usług Wspólnych w Pruszkowie

Nabór księgowy_strona 2.pdf

Info o złożonych ofertach - planowanie.pdf

Informacja o wynikach naboru CUW Planowanie.pdf

Nabór księgowy.pdf
Opublikowane przez: Anna Seliga | Data wprowadzenia: 2019-09-04 15:23:21 | Data modyfikacji: 2019-09-20 08:53:52.

Ogłoszenie o naborze CUW - Główny księgowy
Opublikowane przez: Emilia Wilczyńska-Wiaderny | Data wprowadzenia: 2019-08-08 14:15:48 | Data modyfikacji: 2019-09-04 15:34:30.

Ogłoszenie o naborze CUW - Główny księgowy(pełen etat)
Opublikowane przez: Łukasz Kamiński | Data wprowadzenia: 2019-06-19 14:54:55.

Ogłoszenie o naborze CUW -gł. księgowa
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2019-05-22 15:54:14.

Ogłoszenie o naborze CUW -księgowość
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2019-02-13 15:33:07.

Ogłoszenie o naborze CUW -planowanie
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-12-04 15:19:43 | Data modyfikacji: 2018-12-04 15:21:56.

Ogłoszenie o naborze IOD CUW V
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-11-08 14:00:16.

Czwarte ogłoszenie o naborze płace CUW - IODO
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-10-05 15:45:20.

Czwarte ogłoszenie o naborze płace CUW
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-10-04 14:06:21.

III -cie Ogłoszenie o naborze płace CUW
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-08-31 14:35:37.

Ogłoszenie o naborze IOD CUW III
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-08-31 14:29:48.

Ogłoszenie o naborze IOD CUW
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-07-30 14:52:48.

Ogłoszenie o naborze płace CUW
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-07-30 14:51:11.

Ogłoszenie o naborze IOD
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-06-15 12:14:04 | Data modyfikacji: 2018-06-15 12:17:29.

Ogłoszenie o naborze płace CUW
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-06-04 13:20:02.

Ogłoszenie o naborze planowanie CUW
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-06-04 13:13:51.

Ogłoszenie o naborze księgowość CUW
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-06-04 13:12:52.

Nabór na stanowisko Dyrektora przedszkoli nr 5,nr 7, nr 9, nr 12

PREZYDENT MIASTA PRUSZKOWA
OGŁASZA KONKURSY NA STANOWISKO
dyrektora następujących przedszkoli:


- Integracyjnego Miejskiego Przedszkola nr 5 w Pruszkowie przy ul. Narutowicza 20,
- Przedszkola Miejskiego Nr 7 w Pruszkowie przy ul. Słowackeigo 1,
- Przedszkola Miejskiego Nr 9 w Pruszkowie przy ul. Moniuszki 9,
- Przedszkola Miejskiego nr 12 w Pruszkowie przy ul. Andrzeja 12.

1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone Rozporządzeniem MEN z dnia 11.08.2017r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz.U. 2017r. poz. 1597).

2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu ;
2) koncepcję funkcjonowania i rozwoju przedszkola,
3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:

- stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
- stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby
niebędącej nauczycielem,

4) oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:

- imię (imiona) i nazwisko,
- datę i miejsce urodzenia,
- obywatelstwo,
- miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),

5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (na każdej stronie) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 3: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne dokumenty potwierdzające okres zatrudnienia,

6) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (na każdej stronie) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,

7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem (na każdej stronie) kopię dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999r. o języku polskim (Dz.U. z 2011r. poz. 224 i 455, z 2015r. poz. 1132 oraz z 2017r. poz. 60) – w przypadku cudzoziemca,

8) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,

9) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,

10) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne
przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

11) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z
dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z
dnia 17.12.2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
(Dz.U. z 2017r, poz. 1311),

12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem (na każdej stronie) kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,

13) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem (na każdej stronie) kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,

14) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2017r. poz. 1189, z późn.zm.)lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27.VII.2005r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 1842 z późn.zm.) - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,

15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni
praw publicznych;

16) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 922) w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem jakiej placówki dotyczy konkurs, w terminie do dnia 6 czerwca 2018r. na adres: Wydział Edukacji, Urząd Miejski w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 14/16, pokój 73. Dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej. Oferta składana elektronicznie powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 735 87 54.

Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Prezydenta Miasta Pruszkowa.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.



Prezydent
Miasta Pruszkowa
Jan Starzyński

Pruszków, 2018-05-16


Wymagania

Opublikowane przez: Jan Starzyński | Data wprowadzenia: 2018-05-17 13:15:57.

Inspektor w Wydziale OrganizacyjnoAdministracyjnym 2
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-05-08 15:30:30 | Data modyfikacji: 2018-05-09 12:20:12.

Nabór na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiegonr 3 w Pruszkowie przy ul. Jarzynowej 21

Zarządzenie Nr 78/2018


Prezydenta Miasta Pruszkowa


z dnia 25 kwietnia 2018r.


w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego nr 3 w Pruszkowie przy ul. Jarzynowej 21


Na podstawie art. 30 ust.1 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017r., poz 1875 t.j. z późn. zm.) oraz art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 2016r. poz 902 t.j. z późń. zm.) w związku z art.13, art. 15 ust. 4 i art. 18 ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. 2018r. poz. 603 t.j.) uchwla się co następuje:


§1. Ogłasza się konkurs na stanowisko Dyrektora Żłobka Miejskiego nr 3 w Pruszkowie, z


siedzibą przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie.


§2. Treść ogłoszenia o konkursie, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.


§3.1 Powołuje się komisję konkursową dla wyłonienia kandydata na Dyrektora Żłobka


Miejskiego nr 3 w Pruszkowie, z siedzibą przy ul. Jarzynowej 21 w Pruszkowie.


2. Skład imienny komisji stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.


§4. Komisja konkursowa będzie pracować na podstawie regulaminu konkursu określonego


w załączniku nr 3 do niniejszego zarządzenia.


§5. Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Edukacji Miasta


§6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.






Prezydent Miasta Pruszkowa


/-/ Jan Starzyński

Wymagania

Skład komisji

Regulamin konkursu

Kwestionariusz osobowy

Lista kandydatów spełniających wymogi formalne

Wynik naboru

Opublikowane przez: Jan Starzyński | Data wprowadzenia: 2018-04-30 14:45:45 | Data modyfikacji: 2018-05-15 13:54:03.

Inspektor w Wydziale OrganizacyjnoAdministracyjnym
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-04-05 09:27:45.

Radca Prawny - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-04-04 14:44:20.

Inspektor w Wydziale OrganizacyjnoAdministracyjnym
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-03-12 15:21:39 | Data modyfikacji: 2018-03-12 15:31:05.

Podinspektor/Inspektor w Wydziale Inwestycji,Remontów i Infrastruktury Technicznej
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-03-05 14:46:12.

Samodzielny referent w Biurze Promocji i KulturyMiasta 2
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-02-13 15:21:47 | Data modyfikacji: 2018-02-14 08:31:24.

Inspektor w Biurze Promocji i Kultury Miasta
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-01-16 15:35:39.

Wydział Organizacyjno-Administracyjny -Sprzątaczka
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-01-11 10:34:54 | Data modyfikacji: 2018-01-11 10:40:20.

Podinspektor inspektor w Wydziale Inwestycji,Remontów i Infrastruktury Technicznej
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2018-01-10 12:09:27 | Data modyfikacji: 2018-01-10 12:13:33.

Podinspektor inspektor w Wydziale Inwestycji,Remontów i Infrastruktury Technicznej
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2017-12-13 10:24:22 | Data modyfikacji: 2017-12-13 10:26:57.

Inspektor w Wydziale Finansów i Budżetu
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2017-11-30 14:58:26 | Data modyfikacji: 2017-11-30 15:31:58.

Podinspektor/Inspektor w Wydziale Inwestycji iRemontów
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2017-11-17 09:53:09 | Data modyfikacji: 2017-11-17 10:02:49.

Inspektor w Wydziale Inwestycji pełny etat
Opublikowane przez: Sławomir Zatoń | Data wprowadzenia: 2017-10-11 14:56:57 | Data modyfikacji: 2017-10-11 15:01:12.

Sprzątaczka w Urzędzie Miasta Pruszkowa pełnyetat
Opublikowane przez: Sławomir Zatoń | Data wprowadzenia: 2017-10-11 14:55:36 | Data modyfikacji: 2017-10-11 15:00:47.

Archiwista w Urzędzie Stanu Cywilnego
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2017-10-06 12:54:16 | Data modyfikacji: 2017-10-06 12:58:23.

Kwestionariusz osobowy
Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2016-01-22 12:30:15 | Data modyfikacji: 2017-01-26 12:04:27.

Opublikowane przez: Anna Dąbroś | Data wprowadzenia: 2015-09-10 14:27:32.

Załączniki

InwestycjeKadry tiff, 135 kB
Nabór IODO 0 pdf, 157 kB
Nabór IODO_2 pdf, 1.7 MB
Nabór płace_2 pdf, 1.41 MB
księgowość pdf, 169 kB
nabor_wynik pdf, 567 kB
nabór BPKM pdf, 331 kB
nabór FN pdf, 247 kB
nabór pdf, 228 kB
ogłoszenie doc, 75 kB
planowanie pdf, 173 kB
płace pdf, 173 kB

Powiadom znajomego