W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasto Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Obwieszczenie WPP.6730.21.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy WPP.6730.21.2024
Typ sprawy Obwieszczenie
Rodzaj dokumentu zawiadomienie o zakończeniu postępowania
Data ważności ogłoszenia

Pruszków, 30.09.2024 r.

OBWIESZCZENIE
Z A W I A D O M I E N I E
O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA

Zgodnie z art. 10 § 1 oraz art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572) zawiadamiam, że:
Wydział Planowania Przestrzennego prowadząc postępowanie administracyjne zebrał materiały i  dowody, w w/w. sprawie, oraz  przygotował projekt decyzji o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami, garażem podziemnym lub/i naziemnym wraz z niezbędną infrastruktura techniczną  na terenie dz. nr ew. 331 z obrębu 21 położonej przy ulicy Kościuszki w Pruszkowie.
W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą, podając numer sprawy, zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, przed wydaniem decyzji przez organ, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia.
Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP lub bezpośrednio w  Wydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta w Pruszkowie, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania z pracownikiem wydziału, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8:00 – 18:00, wtorek - czwartek 8:00 – 16:00, piątek 8:00 – 14:00 (ul. Kraszewskiego 14/16, tel. 22 735 88 47).
Zapoznanie się z aktami sprawy oraz kontakt z osobami prowadzącymi postępowanie w sprawie wydania warunków zabudowy dla przedmiotowej inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 7 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Ponadto informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu bierze udział więcej niż dwadzieścia stron w związku z powyższym na podstawie art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego do zawiadamiania stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej będzie stosowana forma publicznego obwieszczenia.
Obwieszczenia w przedmiotowej sprawie będą udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Pruszków: w zakładce Architektura i Urbanistyka – Ogłoszenia/Obwieszczenia – Decyzja o warunkach zabudowy – Rok 2024 – pod linkiem: https://bip.um.pruszkow.pl/artykuly/605-rok-2024 oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta  Pruszkowa.

Niniejsze obwieszczenie zostaje zamieszczone w dniu 30.09.2024 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 7 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie czyli do dnia 07.10.2024 r. 

Załączniki

Powiadom znajomego