W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Obwieszczenie WPP.6730.17.2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Znak sprawy WPP.6730.17.2024
Typ sprawy Zawiadomienie
Rodzaj dokumentu zawiadomienie
Data ważności ogłoszenia

Pruszków, dnia 22.08.2024 r.

Zawiadomienie

Zawiadamia się strony postępowania, iż w toku prowadzonego postępowania
o ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji pn.: budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z parterem usługowym (funkcja edukacyjna), garażem podziemnym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie dz. nr ew. 402/10 oraz części dz. nr ew. 204/2 z obrębu 18, położonych 
przy ul. Przytorowej w Pruszkowie, na podstawie art. 60 ust. 1 w związku z art. 53 ust. 4 pkt. 2a, 9, 9a, 13,16  ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) w dn. 22.08.2024 r. przesłano projekt decyzji dla przedmiotowej inwestycji do uzgodnienia z:

- Prezesem Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakresie  w art. 53 ust. 4 pkt. 13 powołanej ustawy, w trybie art. 106 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572)
- Centralnym Portem Komunikacyjnym sp. z o.o.  w zakresie  dotyczącym lokalizacji Inwestycji i Inwestycji Towarzyszących oraz obszaru otoczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego, o których mowa w ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o Centralnym Porcie Komunikacyjnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 545 z późn. zm.)
- Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych ww. inwestycji.
- Prezesem Urzędu Transportu Kolejowego – w odniesieniu do obszarów przyległych do linii kolejowej o znaczeniu państwowym oraz gruntów w jej sąsiedztwie;

Zainteresowanym stronom postępowania służy prawo zapoznania się ze złożoną dokumentacją i zgłaszania swoich uwag i wniosków w Wydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta  Pruszkowa ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 70 w godzinach pracy urzędu w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Poniedziałek 8 00-18 00 , wtorek - czwartek 8 00 – 16 00 piątek 8 00 – 14 00 
tel.  (22) 735 88 40

Informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu  z uwagi , że w sprawie występuje jako strona osoba zmarła  na podstawie art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego strony będą zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej w formie publicznych obwieszczeń.

Obwieszczenia w przedmiotowej sprawie będą udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem https://bip.um.pruszkow.pl/artykuly/538/decyzje-o-warunkach-zabudowy oraz będą wywieszone na Tablicy Ogłoszeń w Urzędzie Miasta Pruszkowa w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 14/16.

Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego dzień, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej wskazuje się w treści tego obwieszczenia, ogłoszenia lub w Biuletynie Informacji Publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Załączniki

Powiadom znajomego