Obwieszczenie o podjęciu uchwały o przystapieniu do sporządzenia planu ogólnego Miasta Pruszkowa
PREZYDENT MIASTA
PRUSZKOWA
Pruszków, 5 czerwca 2024 r.
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.)
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miasta Pruszkowa uchwały Nr XC.838.2024 z dnia 22 lutego 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Pruszkowa oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego Miasta Pruszkowa.
Granicami obszaru objętego planem ogólnym są granice Miasta Pruszkowa.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego Miasta Pruszkowa w nieprzekraczalnym terminie od 10 czerwca do 12 sierpnia 2024 r.
Wnioski do projektu planu ogólnego należy składać do Prezydenta Miasta Pruszkowa. Zgodnie z art. 8g ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wnioski do projektu planu ogólnego należy składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej w kancelarii Urzędu Miasta Pruszkowa lub pocztą na adres ul. J. I. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków lub w postaci elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego z użyciem poczty elektronicznej na adres e-mail: prezydent@miasto.pruszkow.pl lub na adres elektronicznej skrzynki podawczej Miasta Pruszkowa na platformie ePUAP: /umpruszkow/SkrytkaESP.
Składający wniosek do projektu planu ogólnego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. Wskazane jest również oznaczenie obszaru, którego wniosek dotyczy (informacja pozwalająca na identyfikację obszaru, którego dotyczy wniosek, w szczególności adres, numer ewidencyjny działki, numer obrębu ewidencyjnego, nazwę ulicy).
Wnioski należy składać przy wykorzystaniu formularza pn.: „Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego”, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego – Dz. U. z 2023 r. poz. 2509, dostępnego w Urzędzie Miasta Pruszkowa w pokoju nr 68, zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pruszkowa na stronie internetowej: https://bip.um.pruszkow.pl/artykuly/690/jak-wypelnic-wniosek oraz na stronie internetowej www.pruszkow.pl zakładka PLAN OGÓLNY/składanie wniosków.
Wnioski złożone w innej formie niż na obowiązującym formularzu nie będą rozpatrywane.
Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wnioski złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Prezydent Miasta Pruszkowa.
Dokumentacja sprawy dostępna jest do wglądu w Urzędzie Miasta Pruszkowa, ul. J. I. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, pokój 68 w godzinach pracy Urzędu.
W związku z przystąpieniem do sporządzenia projektu planu ogólnego Miasta Pruszkowa zapraszam wszystkich zainteresowanych zagospodarowaniem przestrzeni miasta Pruszkowa na organizowane spotkania informacyjne, w trakcie których możliwe będzie uzyskanie informacji dotyczących procedury formalno-prawnej i etapów sporządzania planu ogólnego.
Spotkania informacyjne odbędą się w terminach:
Żbików - Bąki 19 czerwca 2024 r. godz. 18:00
Szkoła Podstawowa nr 5 im. I. J. Paderewskiego ul. Jana Długosza 53
Żbików 20 czerwca 2024 r. godz. 18:00
Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Mostowa 6
Tworki 3 lipca 2024 r. godz. 18:00
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Józefa Piłsudskiego ul. Topolowa 10
Malichy 4 lipca 2024 r. godz. 18:30
Przedszkole Niepubliczne „Jedynka” ul. Sadowa 62
Śródmieście 29 lipca 2024 r. godz. 18:00
Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Jasna 2
Śródmieście 30 lipca 2024 r. godz. 18:00
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Henryka Sienkiewicza ul. Lipowa 31
Gąsin 5 sierpnia 2024 r. godz. 18:00
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Konopnickiej ul. Pływacka 16
WAŻNE: USTALONE MIEJSCA SPOTKAŃ SĄ DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW PRUSZKOWA, NIEZALEŻNIE OD MIEJSCA ZAMIESZKANIA
Prezydent Miasta Pruszkowa
Piotr Bąk
Realizując obowiązek informacyjny, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, że:
- zewnętrznym wykonawcom projektów dokumentów planistycznych,
- organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- osobom wnioskującym o dostęp do informacji publicznej w trybie ustawy o dostępnie do informacji publicznej, w przypadku w którym nie zachodzi podstawa do ograniczenia dostępu zgodnie z art. 5 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 902), z zachowaniem zasad wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych (anonimizacja danych osobowych).
- Dostępu do swoich danych osobowych - art.15 Rozporządzenia.
- Sprostowania danych osobowych – art. 16 Rozporządzenia.
- Żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
- Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pan/ Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia. Ze względu na fakt, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, realizacji zadań wykonywanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej, nie przysługuje Państwu prawo do usunięcia danych osobowych- art. 17 ust.3 lit. b, d lub e; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.