W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasta Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

Obwieszczenie Zawiadomienie o zakończeniu postępowania WPP.6730.50.2023

 WPP.6730.50.2023

Pruszków, 12.12.2023 r.

OBWIESZCZENIE  Z A W I A D O M I E N I E

ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA

Zgodnie z art. 10 § 1 oraz art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775)

zawiadamiam

że zakończono postępowanie w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na zmianię sposobu użytkowania i rozbudowy budynku warsztatowego na budynek mieszkalny jednorodzinny z garażem na  terenie działki o nr ew. 748 w obr. 26, położonej przy ul. G. Narutowicza 24A w Pruszkowie. 

W związku z powyższym informujemy, że w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienie oraz składać wnioski wraz  z uzasadnieniem w Wydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Pruszkowa ul. Kraszewskiego 14/16, pok. 69, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek  800-1800 , wtorek - czwartek  800 - 1600, piątek 800 - 1400

Zapoznanie się z aktami sprawy oraz kontakt z osobami prowadzącymi postępowanie w sprawie wydania warunków zabudowy dla przedmiotowej inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 7 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej. Ponadto informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu bierze udział więcej niż dwadzieścia stron w związku z powyższym na podstawie art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego do zawiadamiania stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej będzie stosowana forma publicznego obwieszczenia.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775) uprzedza się strony postępowania iż będą zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach dotyczących w/w postępowania administracyjnego w drodze publicznego obwieszczenia podanego do publicznej wiadomości poprzez Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Pruszków: w zakładce Architektura i Urbanistyka – Ogłoszenia/Obwieszczenia – Decyzja o warunkach zabudowy – Rok 2023 – pod linkiem: https://bip.um.pruszkow.pl/artykuly/605-rok-2023 oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta  Pruszkowa.  

Zgodnie z art. 49 §2 KPA zawiadomienie  uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia.

Informuję, że stosownie do art. 41§ 1 i 2 kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania określonego obowiązku - doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. 

Załączniki

Powiadom znajomego