W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Pruszkowa
ul. J. I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków

tel. (+48) 22 735 88 88
fax (+48) 22 758 66 50
e-mail: um@miasto.pruszkow.pl

NIP Gminy Miasto Pruszków: 534-24-06-015
Regon Gminy: 015834660

NIP Urzędu: 534-10-02-770
REGON Urzędu: 000592874

Kod gminy: 1421021

/umpruszkow/SkrytkaESP

 

OBWIESZCZENIE ZAWIADOMIENIE O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA z dnia 12.06.2023 r. WPP.6730.08.2023

WPP.6730.08.2023

12.06.2023 r.

OBWIESZCZENIE
Z A W I A D O M I E N I E
O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA

Zgodnie z art. 10 § 1 oraz art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775,803)

zawiadamiam,

Wydział Planowania Przestrzennego prowadząc postępowanie administracyjne zebrał materiały, dowody, w w/w. sprawie, przygotował projekt decyzji odmownej o warunkach zabudowy, dla inwestycji polegającej na budynku szkoły podstawowej, budowie Sali gimnastycznej i parkingów podziemnych i naziemnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działek ew. nr 402/10, 402/1 oraz części działek 402/12 i 204/2 z obrębu 18, położonych przy ul. Stanisława Staszica w Pruszkowie.

W związku z powyższym informuję, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą, podając numer sprawy, zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, przed wydaniem decyzji przez organ, w terminie 3 dni od dnia ogłoszenia.

Zgłaszanie jest możliwe tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP lub bezpośrednio w  Wydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta w Pruszkowie , po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania z pracownikiem wydziału, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8 00 - 18 00, wtorek - czwartek 8 00 - 16 00, piątek 8 00 - 14 00 (ul. Kraszewskiego 14/16, tel. 22 735 87 49).

Zapoznanie się z aktami sprawy oraz kontakt z osobami prowadzącymi postępowanie w sprawie wydania warunków zabudowy dla przedmiotowej  inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 3dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Ponadto informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu bierze udział więcej niż dwadzieścia stron w związku z powyższym na podstawie art. 49a Kodeksu postępowania administracyjnego do zawiadamiania stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej będzie stosowana forma publicznego obwieszczenia.

Obwieszczenia w przedmiotowej sprawie będą udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Pruszków: w zakładce Architektura i Urbanistyka – Ogłoszenia/Obwieszczenia – Decyzja o warunkach zabudowy – Rok 2023 – pod linkiem:

https://bip.um.pruszkow.pl/artykuly/605-rok-2023 oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta  Pruszkowa.

Niniejsze obwieszczenie zostaje zamieszczone w dniu 12.06.2023 r.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 3 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie czyli do dnia 15.06.2023 r. 

Załączniki

Powiadom znajomego